Hän vei miun sydämen...jos näette häntä niin pyytäkää palauttamaan se pikaisesti takaisin! On varmasti jättänyt jälkeensä paljon särkyneitä sydämiä! Minun oman se vei kokonaan!
*Ikävä*
TUNSIN KERRAN...
6
987
Vastaukset
- hurjapääkö?
raju harrastus. Tosi.
- Ikävä
Toisaalta, hän ei omasta mielestään ollut mikään extream-tyyppi..minusta vain tuntui siltä! Extreamia oli se, mitä hän minulle teki.Voi kun kuulisin edes pihauksen hänestä...on niin ikävä!
- Palomies
...kun keräilimme liiskanntunutta tyyppiä pussiin erään tornin juurelta: Raajoja löytyi yhden miehen verran, mutta sydämiä ainakin tusina. Tais olla se sun varkaasi :(
- Huh huh
Onneksi ei ollut sama...tämä mies ei kuulemma koskaan tekisi sellaista, jolla vaarantaisi henkensä -siksi ei pidä itseään extream-tyyppinä!
Eli minun sydämeni vieläkin kateissa... - löytyi yks
Huh huh kirjoitti:
Onneksi ei ollut sama...tämä mies ei kuulemma koskaan tekisi sellaista, jolla vaarantaisi henkensä -siksi ei pidä itseään extream-tyyppinä!
Eli minun sydämeni vieläkin kateissa...sulla on? Yks löytyi viskattuna Pohjanmaalle menevän tien varteen, ennen Seinäjokea. Se oli punanen, mutta pahasti hiekkanen ja röörit siinä oli tukossa, liekö ateroomaa?
- Keski-Pohjanmaan keskussair...
löytyi yks kirjoitti:
sulla on? Yks löytyi viskattuna Pohjanmaalle menevän tien varteen, ennen Seinäjokea. Se oli punanen, mutta pahasti hiekkanen ja röörit siinä oli tukossa, liekö ateroomaa?
K-Pohjanmaan keskussairaalan sydänosastolle. Siellä sydänvalvomon puolella. Ne laittoi sen sankoon veteen, suikuttivat sitä ensin. Sydänlääkäri määräsi sille uä-tutkimuksen. Että hyvässä hoidossa, jos on sun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279