Syyttäjä vaatii ex-kirkkovaltuutetulle 10 vuoden vankeutta

Anonyymi

Siinäpä sitä on varsinainen uskonsankari ja Herran soturi!
Vuosien mittaan olen sen verran uutisia seurannut ettei milloin minkinlainen rikollinen toiminta ole kovinkaan harvinaista Pohjanmaan suunnalla!
Tässä taas yksi tapaus:

Ex-kirkkovaltuutettu peitti kasvonsa pedofiilikäräjillä, poliisi: Syytetty jakoi kuvia, joissa näkyy raiskaus ja eläimeen sekaantuminen
Syyttäjä vaatii ex-kirkkovaltuutetulle 10 vuoden ja toiselle raskaita syytteitä saaneelle 5 vuoden vankeusrangaistusta.

Yle uutisten sivu kertaa enemmän asiasta.

6

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tässä on valittettavasti tainnut olla jo lakeuksilla jo muutama näitä vastaavia vuosien varrella ei toki yhtä pahoja..aina kuitenkin yhdistävät tekijä uskonto ja poika lapset...näin muualta junan tuomana jo 18v seinäjoen seudulla asuneena en kyllä yhtään ihmettele,sori vaan

• Anonyymi

Kerran aloittajakin varmasti osoittautuu herran palvelijaksi, ja herraties vaikka useammankin.

• Anonyymi

perinteitä kunnioittaen mennään savusta savuun...aikojen alusta ja näistä ei puhuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

perinteitä kunnioittaen mennään savusta savuun...aikojen alusta ja näistä ei puhuta

tekijät on kans samaa palveluskuntaa,on vähä näillä suunnilla perinne niinkun vatikaaniskin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tekijät on kans samaa palveluskuntaa,on vähä näillä suunnilla perinne niinkun vatikaaniskin

tuomio tuli jo etelästä,pääsiköhän vapalta enää odottaa pohjanmaan päätöstä....tuskin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8053
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe