Olen miettinyt pyytää palkankorotusta ja mietin olenko kuinka alipalkattu parhaillaan ja paljonko uskaltaisin pyytää. Taustaa: filosofian maisteri, reilu 3 vuotta työkokemusta samassa firmassa, työtehtävät: firma tarjoaa kunnossapitojärjestelmää ja siihen tukea (integraatiot, muokkaukset, asennukset, tuki yms). Nykyään työni keskittynyt mm. firman mobiilisovelluksen kehitykseen, joka käyttää tätä kunnossapitojärjestelmää. Palkkani 2900e/kk. Olenko alipalkattu vai kuvittelenko vain? Paljonko kehtaisin realistisesti pyytää korotusta? Firmalla pyyhkii hyvin, korona ei ole firmaan vaikuttanut lainkaan. Työpaikka pirkanmaalla.
Filosofian maisteri, reilu 3 vuotta työkokemusta, palkankorotukseen apua?
Anonyymi
1
223
Vastaukset
- Anonyymi
Olen itse filosofian maisteri (tietojenkäsittelytiede), teen full stack-kehitystä Pirkanmaalla, työkokemusta on 4 vuotta valmistumisen jälkeenm ja palkkani 4400€.
Pyydä joku 4000€. Voit sitten tyytyä ~3600€. Jos eivät tuota tarjoa, lähdet toiseen firmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106