Täällä ei taida juuri aikuisia kirjoitella, kuin harvakseltaan, mutta kiusaaminen pitäisi saada kokonaan loppumaan ja se on meidän aikuisten tehtävä ennen kaikkea!
Onko täällä paikkaa missä aikuiset voisivat keskustella kiusaamisesta?...
6
84
Vastaukset
- Anonyymi
Tää kysymys nyt siis ennen kaikkea niille aikuisille joita täällä harvakseltaan pyörii, kiusattuja auttamassa tai sitä edes yrittämässä...
- Anonyymi
Kyllä kai täällä saa aikuisetkin kirjoitella kiusatuksi tulemisesta . Juuri avasi uuden viestiketjun aiheesta, lukekaa! Voi vaikuttaa vahingon iloiselta kommentilta mutta ehkä se sitä onkin, silloin aikoinaan kärsin minä ja kiusaaja nautti nyt on kääntynyt asia päälaelleen.
- Anonyymi
Ok no hyvä, mietin vaan kun on nuorten alue. Vaikka juuri lapsia ja nuoria haluaisin olla auttamassa, heitähän koulukiusaaminen koskee ja he ovat vielä kovin puolustuskyvyttömiä. Asiasta olisi tarpeen pystyä keskustelemaan aikuisten kesken, toki siitä ei mitään haittaa ole jos keskusteluun osallistuvat myös lapset ja nuoret itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok no hyvä, mietin vaan kun on nuorten alue. Vaikka juuri lapsia ja nuoria haluaisin olla auttamassa, heitähän koulukiusaaminen koskee ja he ovat vielä kovin puolustuskyvyttömiä. Asiasta olisi tarpeen pystyä keskustelemaan aikuisten kesken, toki siitä ei mitään haittaa ole jos keskusteluun osallistuvat myös lapset ja nuoret itse.
Hyvin moni koulukiusattu pärjääkin aikuisiässä hyvin kuten monen julkkiksen kohdalla on havaittu.
- Anonyymi
Tukinetissä on ryhmiä aikuisille.
- Anonyymi
Ja sitten on myös valopilkku, mutta en tiedä siitä paljoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299