Pelkkä matkan varaus puhelimitse maksaa 18 euroa! ("Palvelumaksu") Tässähän olisi idea niille kaupoille, joissa on yhä myyjiä. Kassalla lisättäisiin 18 euron palvelumaksu.
Onneksi soittaminen firmaan on sentään halvempaa, 19,2 senttiä minuutilta, ja jonotus tietysti yhtä halpaa.
Matkaajasta pidetään sentään huolta. Tosin turistin odotetaan tarvittaessa itse varaavan kyydin lentokentälle, jos TUI ei pysty sitä järjestämään.
TUIn tarjous Kanarialle
Anonyymi
5
79
Vastaukset
- Anonyymi
Köyhälle kaikki on kallista. Pysy kotona jos ei ole rahaa. Tai mene Tallinnaan.
- Anonyymi
Kävin Tallinnassa juuri vuonna 1993. Täytyy keksiä joku toinen paikka.
- Anonyymi
Mitä! Mistä lähtien matkanjärjestäjän on pitänyt järjestää kuljetus kodilta kentälle?
- Anonyymi
Köyhälle kaiken pitää olla ilmaista.
- Anonyymi
Ei tietääkseni mistään lähtien. Sen sijaan kuljetuksen matkakohteen hotellilta lentokentälle useimmat matkatoimistot ovat järjestäneet jo 60-luvulta lähtien. TUI ilmoittaa verkkosivuillaan, että matkustaja saattaa joutua järjestämään sen itse.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319