Ehdottomasti ovat kehitysvamma lääkärit että olen Lievästi älyllisesti kehitysvammainen. Miten voi olla minulla Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi koska hallitsen itse omat raha asiat. Eli minulle ei ole tarvinnut laittaa edunvalvontaa ja vanhemmat ja asuntola ohjaajat sanoo ilman mitään niiden apua hallitsen todella hyvin rahan käytön enkä ole koskaan tullut hyväksikäytetyksi rahallisesti. Tunteeko kukaan ketään Lievästi älyllisesti kehitysvammaisia joilla ei ole koskaan ollut edunvalvontaa ja eivät tarvitse vanhempien ja ohjaajien apua mihinkään raha ja tili asioissa eli saa suoraan omaan käyttöön omalle tilille koko 700€ eläkkeen.
Ei ollut Asperger kirjoa
Anonyymi
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan diagnoosisi pitää paikkansa kun kirjoitat noin avoimesti raha-asioitasi.Ei minunkaan jo aikuinen lapseni ole edunvalvonnassa vaan osaa itse käyttää rahojansa omaa harkintaansa käyttäen,ei kuitenkaan tuhlaa älyttömästi vaan ostaa sitä mitä tarvii ja säästöönkin jää.Ei kuitenkaan ymmärrä rahan merkitystä,mikä on kallista ja mikä ei.Ymmärrätkö sinä?
- Anonyymi
Varmasti kehitysvammaisia on erilaisia ja vamma on kullakin omanlaisensa. Joku tarvitsee edunvalvojaa, joku asuntolan ohjaajan apua ja joku taas pärjää omin nokkineen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309