Asuin vuoden Ausseissa ja tapasin siellä mun nykyisen poikaystävän. Kerettiin seurustella about 9 kuukautta. Mulla oli vaan vuoden viisumi joten jouduin palaamaan takasin Suomeen pari viikkoo sitten. Hänen ois tarkotus muuttaa Suomeen ainakin vuodeksi tekeen töitä ja lomaileen ja viisumin haku on käynnissä. En vaan tiedä kuinka pitkään siinä hakemuksen hyväksymisessä menee ja pääseekö Suomeen tän poikkeustilanteen takia tällä hetkellä. Jotenkin ahistunu olo siitä että tätä kaukosuhdetta pitäis jatkaa vielä monta kuukautta kun nyt on jo vaikeeta. Onko kukaan vastaavassa tilanteessa et seurustelee ulkomaalaisen kanssa? Haluisin kuulla muiden kokemuksia ja ajatuksia saman tyyppisistä tilanteista.
Poikaystävä Australiassa
Anonyymi
3
80
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä vika suomalaisissa miehissä on?
Moi en tiedä käytkö enää seuraamassa tätä mutta itse seurustelen myös ulkomaalaisen kanssa ja tiedän kuinka rankkaa se on etenkin tällä hetkellä me ollaan myös yritetty saada viisumia. Tää tilanne kuitenkaan ei oo ikuinen ja luotan siihen että pääsen lopulta sinne hänen luokseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854