Onkos kellään tietoa mistä sais vakuumi koneen edulliseen hintaan kotitaloustarpeisiin? TAi kokemusta vakuumilaitteista lihan kanssa?
Vakuumi kone
3
1629
Vastaukset
- ei kuiva
no en tiedä mistä sais halvalla , mutta jos paljon pakastaa esim. lihaa kannattaa ehdottomasti vakumoida. Isoilla kouluilla voisi olla jotain vanhoja koneita ja ravintoloilla, miksei siellä myös voisi vakumouida
- kerran
Ostin kerran, tais olla siinä 20€ ja toimii todella hyvin. On pakastettu marjat, lihat, sienet ym.
Tosi tyytyväinen. Katse niiden ilmoituksia, sillä usein jotkut tavarat tulee niille uusintana.
- mullakin
tommonen masiina,Severin merkiltään.Ininä on korvia huumaava,mutta itse lopputulos todella kehno.Olen tyytynyt vanhaan hyvään konstiin eli upottanut pussin vesiastiaan niin,että ilma on poistunut.Eikä ole korvat soineet enää pussituksen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106