Somessa on kirjoituksia paljonkin siitä,

Anonyymi

että on ihmisiä, jotka huomauttelevat ja arvostelevat heitä, jotka eivät noudata kaikkia koronaviruksen varotoimia. Haluan sanoa, että ne huomautukset tulevat kyllä tarpeeseen silloin, kun tosiaan kaupassa tai linja-autossa taikkapa vamhuksen riskiryhmäläisen kaffepöydässä istuu ihminen, jolla ei ole kasvomaskia ja joka ei pidä siis etäisyyttä yli 80 vee ikäiseen riskiryhmäläiseen. Se vielä, niin rakennuksilla ja remonttimiehet niinkuin kaikki sellaiset, jotka joutuvat työnsä takia liikkumaan eli kulkemaan paikasta toiseen, ottaisivat vakavasti nuo koronarajoitukset, mutta kun ei niin ei.

Itse riskiryhmään kuuluvana pidän kasvomaskia kaikissa yleisissä sisätiloissa, joita ovat minulle lähes karanteeninomaisissa oloissa elävälle mm. kerrostalon rappukäytävä, kauppa ja apteekki. Nyt olen pitänyt suunenäsuojaa jo ulkonakin, mikäli tiedän ihmisiä tlevan vastaan. Koskaan ei voi olla varma oireettomista tartuttajista ja kun he itse eivät edes tiedä sairastavansa koronaa.

Nyt on myöskin tullut sellainen ihmisryhmä, joka mollaa näitä koronasäädöksiä ja suosituksia noudattavia. Toivottavasti ei mene siihen, että aletaan kaduilla ja kujilla tappelemaan niin, että poliisit saavat armeijan kanssa tulla apuun.

5

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ok, demari

• Anonyymi

Onneksi olkoon Suomi! Meillä on toimintakyvytön hallitus. Professori Hetemäki ja PM Marin ovat viestitelleet kulissien takana mm. Poikkeuslain käyttöönoton välttämättömyydestä. Marin ei voi toimia, koska hallituserimielisyys. THL-Salminen on hyvin huolissaan, pormestari Vapaavuori levittelee käsiään. Kiuru vaiennettiin jo aiemmin muun hallituksen taholta. Kaaos on siis vallalla maamme johdossa. Kuka täällä oikein määrää?

• Anonyymi

Ilmeiseti KEPU, jos ajattelee kenen äänestäjät hallituspuolueissa ovat osittain yrittäjiä

• Anonyymi

Etelä-Korean puolella toimiva kristillinen järjestö Helping Hands Korea kertoi aiemmin tässä kuussa, että koronavirukseen sairastuneet on pistetty Pohjois-Koreassa keskitysleiriä vastaaviin oloihin. Lääkkeitä ei ole tarjolla ollenkaan, ja moni on kuollut leirillä viruksen sijasta nälkään.

• Anonyymi

Kauppias julkaisi näpistäjästä valvontakamerakuvaa – joutui itse maksumieheksi oikeusjutussa, joka kävi korkeimmassa oikeudessa asti.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2644
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      37
      1180
    Aihe