No teidän suhde loppu ennen kuin kerkesi edes alkaa.
Kylläpä oli kestävä suhde niillä ja muka vahvat tunteet, saanen nauraa edes vähän teille
5
73
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mä edelleen rakastan häntä mutta hän teki erittäin selväksi että jos en hyväksy tota hänen käytöstä ja sitten vielä mun pitää hyväksyä hänen suhteet tulevat ja nykyiset ja entiset ja jos en hyväksy nii ludem jättää mut niin mitä helvettiä mun pitäis tehdä kun mulla on oikeesti ne aidot tunteet ja sen takia en hyväksy mitään avoimia suhteita
- Anonyymi
Näytä mulle, että rakastat. Pidä hyvänä ja helli. Sä oot sanonut, että tyydytät mut täysin. Oisko aika tehdä niin..kyllä sä tiedät etten muita kaipaa, jos saan tarpeeksi kotona huomiota ja hellyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä mulle, että rakastat. Pidä hyvänä ja helli. Sä oot sanonut, että tyydytät mut täysin. Oisko aika tehdä niin..kyllä sä tiedät etten muita kaipaa, jos saan tarpeeksi kotona huomiota ja hellyyttä.
No tuu mun viereen niin mä tyydytän sut täydellisesti ja monta kertaa. Saat mut kirjaimellisesti kokonaan omistaa kun ollaan oikeesti suhteessa ja poistat ne kuvat jooko rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuu mun viereen niin mä tyydytän sut täydellisesti ja monta kertaa. Saat mut kirjaimellisesti kokonaan omistaa kun ollaan oikeesti suhteessa ja poistat ne kuvat jooko rakas.
Milloin mä saan tulla rakas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j472245- 261843
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151289- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846