En ole ollut yli 3 vuoteen työelämässä..

Anonyymi

Eikä kyllä kiinnosta palatakkaan mutta kai se on pakko jos haluaa jonkinlaisen elintason. Saatana

7

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei ku outokummus onb tosif hyvää

• Anonyymi

Kannattaa palata tuota pikaa sinne työelämään, sillä jo reilussa 30:ssä vuodessa loihtii työtä tekemällä hyvän määrän omaisuutta sekä riittävän elintason, mikä kestää mm. eläkkeen muodossa sitten koko elämän ajan. Kyllä kelpaa sitten loikoilla eikä tarvitse kolkutella ikinä Kelan tai sossun ovia .

• Anonyymi

Minäkin olin työtön 1977, mutta sitten päätin kouluttautua toiseen ammattiin ja siitä on sitten ollut työn sarkaa ainakin sen 35 vuotta ja ihan katseamatta. Nyt on ehtinyt jo viettää muutaman eläkevuodenkin . Eläkettä saan melkein yhtä paljon kun mamut sosiaalitukia.

• Anonyymi

suhuhengitäj ä älä nostele vanhou lankoiuja!

• Anonyymi

No kerro vaikka ammattisi vaikka? Ja kerro miksi ei kiinnosta palata työelämään? Kiinnostaako vaihtaa kiinnostavampaan alaan.
      Tee päätös urasi kannalta nyt äläkä jää kotiin!

• Anonyymi

Mahtavaa, tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku. Nyt vaan töitä hakemaan reippaasti, onnea !

• Anonyymi

Pyydä päästä mansikkapelloille kylmäharjoittelemaan oikeita marjankeruuliikkeitä nyt talviaikaan,älä kuitenkaan palkkaa harjoittelusta vaadi,se on sun omaksi hyödyksi.kesällä sitten on näytön paikka kun puhuvat että yksi ukrainalainen vastaa viittä suomalaista,niin voit todistaa sen vääräksi tiedoksi kyykkimällä ennätysmäärät marjoja ja voit päästä lehtien etusivuille suomalaisena työn sankarina.palkkarahoilla voit sitten luoda hyvän elintason.Tsemppiä !

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      59
      2492
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1732
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1512
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1450
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1400
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1312
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1183
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1127
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1056
    Aihe