Moikka!
Mun 3,5kk ikäinen suomenlapinkoira syö oletettavasti ajan kulukseen omaa ulostettaan... Ihmettelen nyt sitä, että voisiko se syödä myös ravinnon saannin takia?
Syömme Purenatural Puppy Chickenia, jossa ohjeiden mukaan 15-25kg aikuisiän painolle pitäisi antaa 5-6 dl kuivamuonaa päivässä. Meidän päiväannos on 3dl kuivamuonaa turvotettuna sekä 2dl kanariisipuuroa. Onko tämä sopiva? Voiko oikeasti olla ravinnon puutetta, vai onko koiralla vaan ihme tapa viettää aikaa?
Koira syö omaa ulostettaan
2
142
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en ole tietoinen tästä ruoasta, sivujen mukaan pitäisi olla hyväaatuista ruokaa, mutta mene ja tiedä.
Koiralle kuitenkin pitää opettaa jo pennusta, että kakkaa ei saa syödä. En nyt usko, että kyseessä olisi puutostila, sillä koiranmuona vaikuttaa olevan ihan hyvälaatuista ja kaiketi suosittuakin.
Sen sijaan kyseessä saattaa olla nuorille koirille tavallinen ongelma. Toisten kakan syöminen on yleistä ja siitä pitää päästä eroon, sillä se voi olla vaarallista.
Haluan kuitenkin ottaa käsille tavan jolla ilmaisit asiasi. "Viettää aikaa" viittaa siihen, että koirasi on pitkästynyt. Oletettavasti sinulla ei ole työn takia aikaa vahtia koiraa joka hetki, jos se kerran ehtii olemaan yksinään ja mussuttamaan ulostettaan? - Anonyymi
Makuasioista ei sovi kiistellä. Anna koirasi syödä sitä mistä hän pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738