Tosiaan, minulla on 2 kania, leikattu uros ja naaras. Naaraskani tuli minulle kodinvaihtajana alkusyksyllä ja nyt yhteiselo alkanut sujua kanieni välillä, Kuitenkin ongelmana on nyt että ennen sisäsiisti leikattu uros on alkanut papanoida taas minne sattuu (teki samaa ennenkuin leikkautin)
Mitä teen että saan kitkettyä tämän huonon "tavan" pois? Naaraskani ei papanoi vessan ulkopuolelle juuri ollenkaan.
Kani kakkii
Anonyymi
3
115
Vastaukset
- Anonyymi
Selkeästi tää uroskani osottaa papanoimalla, että tää on mun reviiriä. Jos se ei näykin naarasta jne. kaikki on hyvin. Et oikeen voi tehdä asialle mitään, toi on ihan kanien luontasta käyttäytymistä. Papanoiminen voi kitkeytyä pois tai vähentyä, kun tää uros alkaa hyväksyä pareemmin, että se on myös naaraan reviiri.
- Anonyymi
Okei. Kiitos paljon sulle!
- Anonyymi
opeta uudestaan wc tavoille! tai harkitse naaraan leikkaamista mutta huom harkitse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096