Miksi mut jatkuvasti halutaan typistää ja laittaa muotteihin, joihin en sovi? Olisin herkkä, seksikäs ja omalla tavallani älykäs. Mutta mun pitää esittää olevani tyyniluonteinen ja täysin kiinnostumaton seksistä. Ja koko ajan mua kiusataan.
Miksi???
Jos mulla teetetään murha tai itsemurha, en ole vastuussa. Se on kiusaajien syy. Joskus menneinä vuosina mietin, että haluaisin joukkomurhata.
Olen aika aloitekyvytön. Ehkä ihmisrt eivät vaan näe mua, kun en tee aloitteita. Ja jos esimerkiksi tykkään jostain julkkiksesta netissä, aletaan mua heti kiusata sillä. Sorry! Mä todella olin kiinnostunut siitä julkkiksesta. Ja mitään rikosta ihmiset eivät kaihda. Eivät panettelua, eivät kunnianloukkausta...
Ja muuten: en käytä keinotekoisia seksiliukasteita!
Miksi en saa elää ?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Enkä mä vaan jaksa esittää koko ajan tai pelata jotain tyhmää peliä!
Ja muistakaa! Ei kaikista tarvitse pitää, mutta niitäkään, joista ei pidä, ei saa nöyryyttää tai kohdella ihmisarvoa alentavasti! - Anonyymi
Ok. Mä en tiedä mistään mitään. Tietysti mun hetkellinen tunnetilani vaihtelee... Ja välillä olen iloinen. Mutta... Rikolliset ovat rikollisia!
- Anonyymi
Ja se julkkis muka vastustaa kiusaamista, mutta osallistuu kai otse kiisaamiseen. Ja olenko mä muka kiusannut jotakuta? En. Kerran mä sanoin asunnossani (yksin) mä olen kauniimpi kuin sinä! Se ei ole kiusaamista! Ja sitä ennen oli ulkonäköänlo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se julkkis muka vastustaa kiusaamista, mutta osallistuu kai otse kiisaamiseen. Ja olenko mä muka kiusannut jotakuta? En. Kerran mä sanoin asunnossani (yksin) mä olen kauniimpi kuin sinä! Se ei ole kiusaamista! Ja sitä ennen oli ulkonäköänlo
Ja MUA ei voi parottää! Ainakaan enää!
Siis ennen kuin sanoin asunnossani yksin noin hirveän pahan lauseen, oli ulkonäköäni haukuttu pitkään
- Anonyymi
No. Tuo oli eilen. Joskus mä ajattelen noin. Tai koen noin. Ehkä olen vainoharhainen. Ehkä. Tavallisesti luotan ihmisiin kyllä tai ainakin suurin piirtein. Mutta väärinkäsityksiä voi syntyä. Ja syntyykin. Toisinaan olen nykyään onnellinen ja toisinaan onneton. Mutta vanhemmiten rauhoittuu.
- Anonyymi
älä kuuntele niitä ääniä päässäsi. ota lääkkeesi ja elä isosti äläkä häviä tapettiin .
- Anonyymi
Joo. Elä isosti...Kiva saada rohkaisua.
- Anonyymi
Sanoma oy pahoittelee asiattomia viestejään internetissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279