Onko tarjontaa?
Onko kartanoita myynnissä Saarijärvellä tai lähikunnissa, hinta on sivuseikka?
9
128
Vastaukset
- Anonyymi
Harkitaan vaimoni kanssa paluu muuttoa, Etelä Suomessa raskasta on elämä.Olisi mukava ostaa kartano missä olisi aatelissukua asunut aiemmin. Waakunaa kun ollaan meillekin kateltu.
- Anonyymi
Niin mutta ethän sinä voi takas muuttaa kun et ole koskaan saarijärven ulkopuolella käynykään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta ethän sinä voi takas muuttaa kun et ole koskaan saarijärven ulkopuolella käynykään
Lentokentän läheisyys iso plussa tai parastahan olisi jos kartanon tiluksilla olisi oma yksityinen lentokenttä.
- Anonyymi
Eikö ooki jännää oliko muuta
- Anonyymi
Joopa joo. ?? Nyt en ihmettele ?
- Anonyymi
Mitä et ihmettele?
- Anonyymi
Kuka noin ? halvalla tekee ?
- Anonyymi
Johonki kuntaan tai kaupunkiiin missä ei ole nettiä
- Anonyymi
Ei oo kartanoita tarjolla ollut Saarijärvellä sen jälkeen kun HETAn mökki paloi urheilukentän vierestä.
Minulla olis käyttämätön navetta. Siinä on asunut jalorotuinen hevonenkin.
Siitä kyllä kätevä Helsinkiläinen nikkarois itselleen komean kartanon.
Kelpaisiko?
Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717