Suomessa on monta mahdollisuutta vaan ei hallituksen mielestä Tehään aseita , vai tehdäänkö, vain vaunuja. Voisi myydä viinaa mailmalla , vaan ei. jos tosiaan huumetta voisi kasvattaa Suomessa , miks ei? Ihme touhua. kuvitteleeko ne te vielä tulee Nokia? Vois tullakkin jos antasivat yrittäjille mahdollisuude Perssestä tuo jarrutus. jos joku haluaa pyssyjä taikka huumetta , viinaa , sitäpitää myydä. miten helvetissä me voidaan ostaa jotain ohjuksia ja lentokoneita ja ite ei voida myydä sitä mitä osataa.
onko Sumi maailman sinisilmäisin paska?
2
144
Vastaukset
Näin on. koko Suomi luonnonpuistoksi. En keksi mitään mitä EU- edustajat olisivat Suomen hyväkswi tehneet . Siinä sitä joutavaa porukkaa. Vaan tuleeko vielä maakunta malli Voi vittu , eikötuota valtionhqallintoa saa millään loppumaan?
- Anonyymi
Suomi pelastaa koko maailman ! Ohivalo ja kumppanit tietää miten ,,,, no kerrankos taas kaikki menee ns päin,,,,,,!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174