Hei, olen 21v mies ja kärsin erektiovaikeuksista. Erosin muutama kuukausi sitten tyttöystävästä, jonka kanssa seksi onnistui hyvin. Olen löytänyt nyt uuden tyttöystävän, mutta seksi ei ole kertaakaan onnistunut. Ajatus ahdistaa minua päivittäin, kun mietin että onko vika fyysinen vai psyykkinen. Aamuisin ja monesti päiväunien jälkeen on kova erektio yllä, ja se on helppo saavuttaa ajatuksen voimalla, mikäli sitä ei muuten ole ja se pysyy hyvin eikä laske heti. Mutta monesti esimerkiksi masturboidessa erektiota on vaikea ylläpitää. Samalla ajatukset pyörivät ongelmani ympärillä. Vastaavaa ei ollut edellisen suhteen aikaan.
Psyykkisiä syitä?
5
243
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos uusi tyttöystävä ei ole niin viehättävä että se vaikuttaa tuohon.
- Anonyymi
Voisi olla päin vastoinkin. Rimakauhu viehättävän naisen edessä. Tai rimakauhu huomattavan seksuaalisen naisen edessä. Itse naisena olen monen suhteen alussa törmännyt miehen seisokkiongelmaan, mutta asian yli on aina päästy. Nk. paineen ottaminen asiasta ei mitään auta. Tosin erektiolääke saattaa auttaa alkuvaikeuksien yli pääsemisessä.
Kannattaa harkita naisen tyydyttämistä muilla keinoin, ettei hän turhaudu. Ja seksiin liittyvistä asioista on uskallettava puhua, vaikka vaikealta tuntuisi.
- Anonyymi
Sanomasi perusteella luulen että..
Vika on fyysinen.
Selkärankasi on kasassa.
Sen takia dikki ei toimi hyvässä synkassa aivojen kanssa.
Yritä saada selkä pidemmäksi niin saattaa helpottaa- Anonyymi
Meinaatko että venytyshoito on tarpeen ja kuinka se tapahtuu?
- Anonyymi
Eikö tyttöystäväsi osaa ottaa suihin? Kyllä sellaisen 15 minuutin kurkulla naimisen ja imuttelun jälkeen pitäisi seisoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717