haluan kuolla, mutta en ole uskaltanut vielä itsemurhaa. haluan pois kotoa, koska en kestä olla täällä. mulla ei oo kavereita ja oon 24/7 yksin kotona kattomassa puhelinta. oon nii väsynyt että en jaksa edes itkeä. nolottais yrittää itsemurhaa koska epäonnistun siinäki ja kotona ei oo tarpeeks vahvia lääkkeitä. en jaksa enään
miten päästä osastolle/laitokseen
6
158
Vastaukset
- Anonyymi
Käy katsomassa päällimmäinen Nuoret-palstan viesti: Auttavat puhelimet nuorille.
Siellä on yhteystiedot minne ottaa yhteyttä ja saat apua.- Anonyymi
Ja sitten on myös Sekaisin 247 chatti, jos olet puhelimen ikäryhmää vanhempi henkilö. Suosittelen kumminkin sitä soittamista ensi sijaisena.
Hyviä neuvoja ovat nämä yläpuolella: Auttavat puhelimet nuorille ja Sekasin 247 chatti. Et varmasti halua kuolla vaan oikeasti elää. Siksi olet tännekin mitä luultavimmin kirjoittanut, että saisit apua. Et ole yksin, vaikka siltä nyt tuntuukin. Me olemme täällä sinua varten.
Samuli, Joensuun Saapas- Anonyymi
Et ole täällä. Saapas kommentoi yhden kerran ja pakenee paikalta.
- Anonyymi
Sinkkuja asuu joka taloudessa, sää oot vaan liikaa erakoitunut?
Itsemurhassa on lähes mahdotonta epäonnistua jos oikeasti haluaa kuolla. Se että ottaa kolme särkylääkettä vaikka purkissa sanotaan että maksimimäärä on kaksi, ei tule tappamaan sinua, ja tämä on yleensä tekijöille selvää. Ei haluta oikeasti kuolla, vaan hakea huomiota.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768