Paljonko ns. johdonsuojakatkaisija kestää hetkellistä ylivirtaa ja kuinka suurta sellaista?
Sulakkeen ylivirrankesto
8
490
Vastaukset
- Anonyymi
Virtakestoisuus riippuu ajasta, joten arvoja on mahdoton antaa tuntematta katkaisijan toimintakäyriä. Googleta "johdonsuojakatkaisijan virran kesto" . Saat katkaisijoiden teknisiä tietoja. Jatkuvaa virtaa ne kestävät noin 1,2 - 1,3 x nimellisvirta. Virtapiikkejä 4-5 x nimellisvirta. Muuntajat ja moottorit ovat usein myrkkyä katkaisijoille toisin kuin tavissulakkeille.
- Anonyymi
Jotain käyriä jo löysinkin itse asiassa. Miten "pääsulakkeena" käytettävä johdonsuojakatkaisija, mitä käyrää se yleensä on? C?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain käyriä jo löysinkin itse asiassa. Miten "pääsulakkeena" käytettävä johdonsuojakatkaisija, mitä käyrää se yleensä on? C?
Suomessa ei sähköyhtiön pääsulakkeina käytetä johdonsuojakatkaisijoita,
ainoastaan tulppa tai kahvasulakkeita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei sähköyhtiön pääsulakkeina käytetä johdonsuojakatkaisijoita,
ainoastaan tulppa tai kahvasulakkeitaJos löytää vielä niitä sulakkeen paikalle kierrettäviä "stotzeja" voihan niitä kokeilla, mutta veikkaan että laukaisevat herkemmin kuin tavallinen sulake.
- Anonyymi
Testattu hitsausinvertterillä hitsausvirta 130A: 16A sulake ei lauennut, virta vaihtelu 17-20 A.
- Anonyymi
Puhe oli johdonsuojakatkaisijoista....
- Anonyymi
Koska tulee seuraava aloitus tästä kiitollisesta aiheesta ?
- Anonyymi
Kiitämme oi suuri Ulina. Siunaa meidän palstamme valituksellasi. Täytä tyhjä elämäsi vikinälläsi. Amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309