Hei, mun kani söi just kylmästä lihapiirakasta n. Puolet. Aattelin vaa kysyy et onks se jotenki vaarallista? Ei oo vielä ainakaan näkynyt mitään outoa. Oon jostain kuullu et jauhot turvottaa mahaa, ja eikö lihapiirakoissa oo jauhoja? Mitä pitäis tehä?
Kani söi lihapiirakkaa
5
174
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä, mutta vähän outo kani, kun syö lihaa.
Jos meidän kanille antaa esim. juustoa haisteltavaksi, se juoksee pakoon. Lihatuotteet ym. muut aiheuttavat saman reaktion. Se on vähän hassua, että se pakenee epäsopivia ruoka-aineita. - Anonyymi
Vahinko on tapahtunut suosittelisin antamaan cuplatonta kaasukuplien rikkomiseen (ei ähkyä) ja mahd, jonkin ajan päästä parafiiniöljyä että pääsee massa eteenpäin.
- Anonyymi
Molempia löytyy apteekista
- Anonyymi
lihapiirakassa on lihaa!? tyhmäkö oot?!?! sekotat sen ruokavaliota sen ei kuuluis syödä lihaa!!!
- Anonyymi
Kannattaa kipasta eläinlääkärillä koska kanithan on kasvissyöjiä ja niiden niille ei tee hyvää syödä mitään eläinperäistä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076