Hei Kalajokiset, maksatteko te tuosta paskasta Sanifani 15€ kerta ja saa olla vain 2h.
Eihän tuo oikeasti ole mikään kylpylä! Parempi on 60km etelämpänä ja vain uimahalli, mut paljon lähempänä kylpylää ja muitakin aktiviteetteja. Maksaa vain 6€ aikuiselta, ilman aikarajoitusta ja on auki aamusta iltaan.
https://www.kokkola.fi/palvelut/liikunta/uintikeskus_vesiveijari/
Oikeesti en ymmärrä
13
102
Vastaukset
- Anonyymi
Harva kai siellä kertalipulla käy..Tai mistä minä tiedän. Kysy SaniFanista, niin varmaan kertovat.
- Anonyymi
Onkohan 6 vai 7 euroa, en tarkaan muista, mutta kirjastokortilla tämmöinen hinta.
- Anonyymi
Räjähtääkö avain jos on yli kaksi tuntia?
- Anonyymi
Ei, mutta kaappi menee lukkoon ja sisälmykset palaa.
- Anonyymi
Tai pahimmassa tapauksessa. JOKU VOI TULLA SANOMAAN. Ei tule, mutta VOI TULLA. JA MITÄ NE IHMISETKIN AJATTELEE.
- Anonyymi
Pyh. En mene. Liota itseäsi siellä vaan ruotsalaisten kanssa.
- Anonyymi
Sulle varmaan uutta tietoa tämäkin, että ruotsi on toinen kotimainen kieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole enää kauan, onneksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuo toinen kotimainen tähän liittyy? Kyse oli ruotsalaisten kanssa likoamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuo toinen kotimainen tähän liittyy? Kyse oli ruotsalaisten kanssa likoamisesta.
Miesuimari olen. Tykkään päästä likoamaan ruotsalaisten lähelle
- Anonyymi
Vielä siistimpi ja parempi on Kannuksen Kitinvaparin uimahalli ja normaalihinnalla.
- Anonyymi
Kuljetatko sinne ilmaiseksi kaikki halukkaat?
- Anonyymi
Minä käyn jokapäivä Härmänkylpylässä uimassa Siellä on mahtava saunakin Mukava ajella ja kuunnella Pookia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076