Pölhöpersu Petteri Orpo ensimmäinen Tyhmä tekee tasaisen varmaa työtä itsenäisen Suomen, isänmaamme hyväksi. Hän itse ja hänen rakkiikoiralaumansa, Mykkänen, "Akkanen" ja Heinonen, joka hullun kiilto silmissä hyökkää itseään säästämättä päivänselviä tosiasioita vastaan.
Kokoomuksen lasku johtuu, joka on äärettömän hyvä asia, Pölhöpersu Petturi Orpon hyvin tyhmästä toiminnasta, jota tämä rakkikoiralauma erittäin hyvin edustaa eduskunnassa.
1. Tosiasioiden kieltäminen.
- Typerä persuilu EU:n tukipaketin suhteen.
- Sirpa Pietikäinen esitti, ja varsin perustellusti, että koronatukipakettia ei olisi saanut yhtään pienentää, vaan lisätä voimavaroja tutkimuksen ja koulutuksen, juuri siihen kehitykseen miten Eurooppa, EU pystyisi mahdollisimman nopeasti nousta koronan jälkeen.
Tämä ei nykyiselle Kokoomukselle kelpaa, vaan sama kaiku oin askelten, Sipilän hallituksessa Orpo ja Graan-Laasonen oikein kilpailivat siitä kuinka paljon voi viedä koulutuksesta. Kyllä kyky- ja koulutuspuolue osaa, kun pääsee ajamaa Suomea alas.
2. Äärettömän vihamielinen suhtautuminen palkansaajiin. Jyri Häkämies, Petteri Orpo ja kuten Lepomäki, tekevät selväksi Kokoomuksen linjan palkansaajia vastaan.
3. Mistähän Pölhöpersu Petteri Orpo kalastaa uusia äänestäjiä ? Olemalla vielä pölhömpi kuin persut ja vielä kovempi älymölöö, ylimielinen pallinaamahymy naamalla ja kaikki tosiasiat kieltämälläkö?
Alku näyttää todella hyvältä. Kannatus laskee ja kokoomuslaisten asiantuntemus tulee punnittua.
Missä menet Kokoomus
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854