Puoluellisuutta

Anonyymi

Mikä mättää tämän palstan "valvonnassa" Tänne saa suoltaa täyttä sontaa, lähinnä Vimpeliä, Vetoa, kunnanjohtajaa, lukiota, Saarikenttää ym. halveksuntaa ja valhetta.
Kun laitetaan virallista tilastotietoa, se poistetaan. Liian puolueellinen "kontrolli" Perästä kuuluu!

18

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihania rouvia Vimpelissä. Antavaisia.

• Anonyymi

Suomessa ei ole ennakkosensuuri mutta joku aina vastaa julkaistuista teksteistä. Tässä tapauksessa se on Suomi 24 palstan ylläpito. Olen samaa mieltä että sonnan suoltamisen oikeus pitää mitata oikeudessa.

• Anonyymi

Ei me alajärveläiset hyäksy statuksemme puodottamista kaupungista kunnaksi ja Vimpelin nousemista Järvi-Pohjanmaan keskuskunnaksi ja veturiksi. Joka näin kirjoottaa on viha puhuja vimpelistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei me alajärveläiset hyäksy statuksemme puodottamista kaupungista kunnaksi ja Vimpelin nousemista Järvi-Pohjanmaan keskuskunnaksi ja veturiksi. Joka näin kirjoottaa on viha puhuja vimpelistä

Vipeli on pian osa Alajärveä. T Pro Alajärvi

• Anonyymi

Mielipiteen vapaus on kuitenkin parempi asia kun sen vastakohta.

• Anonyymi

Mielipiteen vapaus ja perättömän sekä loukkaavan tiedon levittäminen ovat eri asioita.

• Anonyymi

Ei kaikkien vimpeliläisten tarvitse tykätä vimpelistä, kunnanjohtajasta, pesäpallosta jne!!

• Anonyymi

Anonyymi kirjoitti ";Ei kaikkien vimpeliläisten tarvitse tykätä vimpelistä, kunnanjohtajasta, pesäpallosta jne!!" Suomi on vapaa maa eikä kaikkien tarvitsekaan tykätä Vimpelistä jne mutta ei meistä tarvitse sontaakaan kirjoittaa. Ratkaise turhautumisesi ottamalla Vimpelistä.

• Anonyymi

En minäkään pidä koko äijän käppyrästä vienyt Vimpelin täys tuhoon vaihtoon heti, talous todella konkurssin partaalla, ei hyvältä näytä. Keppipallo on ihan hanurista.

• Anonyymi

Mikä pahinta, mollaajat "ylivertaisia" alijärvisiä

• Anonyymi

Minä olen vimpeliläinen ja huvittaa nämä Vimpeli ja pesäpallo hehkutukset. Kuollut tunkkainen kylä täynnä kyttääjiä. Onneksi edes jossain voi anonyymisti sanoa mielipiteen tästä menosta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen vimpeliläinen ja huvittaa nämä Vimpeli ja pesäpallo hehkutukset. Kuollut tunkkainen kylä täynnä kyttääjiä. Onneksi edes jossain voi anonyymisti sanoa mielipiteen tästä menosta!

Anonyymi kirjoitti ";Ei kaikkien vimpeliläisten tarvitse tykätä vimpelistä, kunnanjohtajasta, pesäpallosta jne!!" Suomi on vapaa maa eikä kaikkien tarvitsekaan tykätä Vimpelistä jne mutta ei meistä tarvitse sontaakaan kirjoittaa. Ratkaise turhautumisesi ottamalla Vimpelistä. <----Kuulepppas paskahousu et meidän kirjoittelua tule koskaan lopettamaan, joten turhaan nariset mene ruikulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin!

• Anonyymi

Iliman pilluuteen onki tulossa muutos, se suurilmastonmuutos. Koitelkaa kestellä pössykköinenne.

• Anonyymi

Eihän täällä mitään järjellistä saa kirjoittaa. Vimpelin mollaaminen on parille palstan kommentoijalle terapiaa. Mollamisesta he saavat tarvittavaa mielihyvää.

• Anonyymi

Tiedän keitä nämä mollaajat ovat , näitä pahimmpia on vain kolme , joista yksi tavitsee selvästi hoitoa , ja eräs on kunnanpalkkalistoilla.

• Anonyymi

Vimpelissä on yhä enemmän sellaisia jotka eivät ole tyytyväisiä nykymenoon. Täällä ei enää viihdytä kuten ehkä joskus ennen. Tämä myös näkyy tällä palstalla.

• Anonyymi

"Vimpelissä on yhä enemmän sellaisia jotka eivät ole tyytyväisiä nykymenoon. "
        Väite perustuu mihin faktaan ?

Eihän Vimpelissä pakko ole asua jos ei viihdy. Turhaa sitä pahaa oloaan on täällä purkaa mollaamalla Vimpeliä ja vimpeliläisiä naurettavilla ja lapsellisilla kommenteilla.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3414
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      39
      1898
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1766
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe