Simppeliä koulu arvosana elämänne aikana saamastanne MT-hoidosta.
Aloitan itse kutosella.
Minkä arvosanan antaisitte hodollenne?
4
51
Vastaukset
- Anonyymi
Harkitsen. Saako käyttää miinusmerkkistä asteikkoa?
- Anonyymi
Seiska. Toivuin pakko-oireisesta häiriöstä Edna B. Foen kirjoittaman Kerrasta poikki -itsehoito-oppaan avulla. Tästä oli enemmän hyötyä kuin kaikista poliklinikoilla ravaamisista yhteensä.
Sen ohella oli SSRI-lääkitys, joka tuntui alussa auttavan. En tiedä, oliko sen vaikutus lopulta placeboa suurempi. - Anonyymi
No huhhuh. Mä en pysty antamaan mitään keskiarvoa koska kokemusta on niin monenlaisista hoidoista ja hoitopaikoista.
Ja niitä arvostellessa arvosanat ovat hyvinkin erilaisia, ihan nelosesta kymppiin asti. - Anonyymi
Parhaita hoitajia ja hoitokontakteja ovat olleet sellaiset ihmiset jotka ovat kohdanneet aikuisena normaalin ajattelukyvyn omaavana ihmisenä ja ovat aidosti pysähtyneet kohtaamaan. Yleensä he myös ovat kertoneet mitä aikovat kirjata omakantaan. Huonoimpia ovat olleet ne jotka ovat puhuneet kuin hieman heikkolahjaiselle lueskelleet tekstejä, tehneet niiden pohjalta päätelmiä ihan aidosti kuuntelematta mitä puhut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319