Mulla on aiemmin ollut lievä pakko-oireinen häiriö jonka sain kuriin ymmärrettyäni miten menneisyys ja lapsuus siihen vaikutti. Ikävä kyllä oireet ovat pitkälti liittyneet bakteerikammoon, nyt aiemmin hallinnassa olleet oireet ovat palanneet potenssiin tuhat jopa siitä alkutilanteesta kun oireet olivat pahoja. Eikä vähiten jatkuvien käsienpesu ja pintojen desinfektio kehoitusten takia. Hassusti pelkään enemmän kosketustartuntaa kuin tartuntaa ilmateitse. Tuntuu että olen ihan loppu ja väsynyt. Pysyn kasassa julkisilla paikoilla mutta arki kotona on hirveää. Yhdessä vaiheessa desinfioin jopa ostokset mutta siitä luovuin kun tajusin että todennäköisempää on saada kunnon burn out kun ruoasta korona. Toisaalta koen ohjeet joskus epäloogisina mikä lisää turvattomuutta. Pintoja pitäisi pestä kokoajan mutta sitten esim. kesällä pystyi syömään mansikoita tiloilta joissa oli koronaa.
Korona tekee hulluksi.
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259