Olen ollut tässä kohta vuoden päivät vuokralla, "elämäntilanteen muuttumisen" takia kuten tavataan sanoa.
Maksan laskut ihan omasta pussista säännöllisesti, asunto vuokrattu yksityishenkilöltä.
Nyt alkoi kuitenkin hiukan riepomaan tässä talven pimeydessä kun mulle selvisi että vuokranantaja on nostanut parkkipaikka maksua 10 --> 20 eur sekä vesimaksu 17 --> 25 eur, siis verrattuna taloyhtiön hintoihin. Nuo maksut on kirjattu vuokrasopimukseen erikseen, ns. huonevuokran päälle.
Ensin luulin että parkkipaikan hinta oli vahingossa mennyt väärin, mutta vesimaksun jälkeen tajusin että kaveri nyt vaan vetää hiukan tuolla tavalla vuokraa ylöspäin.
Tämä on nyt enemmän periaattellinen asia, onko tuo siis ihan laillista, en jaksa ruveta riiheämään jos noin voi tehdä? Mutta jos homma ei kestä päivänvaloa voisin kyllä nuo rahat vaatia takaisin kun tästä kohta toivottavasti palaan omistusasuntoon.
Kannattaako ruveta riiheämään?
Anonyymi
2
196
Vastaukset
- Anonyymi
On laillista!
- Anonyymi
Kannattaa kostoksi jättää 2 kk vuokra maksamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337