Nimimerkit ihan_litusta, pikku-lirpake, onyksinkeltainen.rundi ja penisjalettu. Mielipiteitä? Sana on vapaalla.
Piristä asiaa
15
<50
Vastaukset
Penisjalettu??? !!! :-D
Joo, hyvä tyyppi se on.
Ja niin noi muutkin nimimerkit :)- Anonyymi
Ei väliä, mutta elisakettu on tekopyhä jeesustelija, jonka päätä ei järki pahemmin pakota.
Se on kuule hyvä, jos ei päätä pakota :)
Mutta mikäs tää tekopyhäjeesustelija-keissi sitten on?- Anonyymi
Ai nyt on jo joku muukin huomannut, no oho!
Kuka "on yksin keltainen"? No aurinko tietenkin.
elisakettu kirjoitti:
Aurikohan hän onkin :)
Kuka hiton Pummi? Partis?Minä :). Parran leikkuun myötä Partakaweri ei tuntunut enää omalta. Partis oli jo varattu, joten kokeilin miljoonaa nimimerkkiä, mutta ne kaikki oli varattuja. Viimein tärppäsi. Pummi oli lapsuuteni unelma-ammatti, joten sieltä juurtuu :D
Pummi kirjoitti:
Minä :). Parran leikkuun myötä Partakaweri ei tuntunut enää omalta. Partis oli jo varattu, joten kokeilin miljoonaa nimimerkkiä, mutta ne kaikki oli varattuja. Viimein tärppäsi. Pummi oli lapsuuteni unelma-ammatti, joten sieltä juurtuu :D
Osasinpa minäkin haistaa kerrankin oikein.
Komee parta sulla silti tuossa kuvassa.
Pummi! Voi j-lauta sun kanssas :-D- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Minä :). Parran leikkuun myötä Partakaweri ei tuntunut enää omalta. Partis oli jo varattu, joten kokeilin miljoonaa nimimerkkiä, mutta ne kaikki oli varattuja. Viimein tärppäsi. Pummi oli lapsuuteni unelma-ammatti, joten sieltä juurtuu :D
Jäljet pitää hävittää...
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Mulla on bidee. Ei jää jälkiä.
Aina susta joku roikale jää. Täältä ei niin vaan kadota.
Anonyymi kirjoitti:
Aina susta joku roikale jää. Täältä ei niin vaan kadota.
Minne minä katoaisin? En ole menossa minnekään. Hassu olet.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Minne minä katoaisin? En ole menossa minnekään. Hassu olet.
Et olekaan menossa.
- Anonyymi
Keltainen on Persun virtsan väri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204