Osaako kukaan sanoa muitä tämä voi olla?
Käsien heikkous, sormien ja varpaiden ajoittainen polte tai pistely. Sormuen tahdoton koukistuminen.
Kaularangassa on kulumaa, hermoperäistä ei ole koska tutkittu niin mistä tämä voi johtua?
Käsien heikkous ja oudot tuntemukset mitä voi olla?
Anonyymi
3
60
Vastaukset
- Anonyymi
Voisiko johtua verenkiertohäuriöstä tai jostain nerologisesta sairaudesta?
- Anonyymi
Mulla tekee hermostosairaus nipistelyä ja pistelyä, puutumista.
Mulla usein varpaat elävät omaa elämäänsä eli ne nykivät ja kouristelevat, ei niinkään sormet.
Voimat eivät ole paljon heikenneet mutta kevyet tavarat putoilevat käsistä jatkuvasti joten sekin johtuu varmaan hermotuksesta.- Anonyymi
Voi kun kurjaa. Olen ap mulla tutkittiin just hermot ja niistä ei johdu, joten ehkä jotain neurologista tai verenkiertoon liittyvää..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101