Kun sanottiin mustaksi mieheksi.
Musta mies suuttui futismatsissa
12
<50
Vastaukset
Linkki?
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuomari valkonaama?
Anonyymi kirjoitti:
Mitäköhän rasistista tuossa oli? Jos kaikki muut olisivat olleet mustia ja yksi valkoinen, olisi hän viitannut tähän valkoisena miehenä. Tulee kuva, että tämä mustaihoinen häpeää omaa väriään. Oliko hän siis itseään kohtaan rasisti?
Black lives matter on rasistinen ilmaisu, kun siinä on sanaa "musta".
- Anonyymi
Onhan se tuomarin käytös tuomittavaa. Eikö tuomari muistanut pelaajan nimeä vai mikä selittää epäammattimaisen käytöksen?
Olisit koittanut valottunutta mustan sijaan.
- Anonyymi
Onko musta mies mies. Jos nyt nyt kuitenkin lähdetään siitä että tuomari päättää onko mies musta vai ei. Kai sillä silmät päässä on.
"Turkin presidentti Recep Tayyip Erdogan ilmoitti Twitter-tilillään tuomitsevansa jyrkästi rasismiin viittaavan käyttäytymisen. Erdogan on läheisissä väleissä Basaksehirin omistajien kanssa."
LoL- Anonyymi
Olisi sanonut valkoiseksi.
- Anonyymi
Olisi pitänyt sanoa "rodullistettu mies-oletettu".
- Anonyymi
Suuttui ja mustaksi muuttui, sellainen loruhan on olemassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244