Kuuluisa postin mainos, tilaan paketin smartpostiin..... Yllätys, yllätys, hae paketti r-kiostilta, jonota ja odota, kun pääset kohti lokerokoodia ( kioskin Eva Braun) niin...... Pakettisi on hukassa, oliko henkkareita? Ai,,,, sullahan on tämä vanhanmallinen ajokortti, joutuu taas näpyttelee..... Voisit hakea ihan henkilöllisyys todistuksen missä viivakoodi, menee taas vaikeaksi... Tottakai, ajan 30km ja haen passin kotoa että saat tempaistua viivakoodisi, tässä vaiheessa olen poistunut jonosta ja norttia sekä mielialalääkkeitä postin " palvelupisteen" ulkopuolella odotan koska tilke on vaihdettu p.. Seeseen ja palvelu jatkuu......... Uudelleen jonotusta ja sama v.. Un ujellus......
Seuraava tavaran toimittaja on vaikka matkahuolto tms, eikä tämä tapaus ollut eka vaan tätä "asiakaspalvelua" on kärsitty jo pitkään.
Sä tilaat, mä tuon. ( meille ei tarvi enää tuoda)
Sä tilaat, mä tuon...
Anonyymi
1
141
Vastaukset
- Anonyymi
Valivali... Yhy, yhy!!
Ei muuta kuin ite uudex yrittäjäksi ko. Paikkaan ja paremmilla eväillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622542
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076