Heips! Haluaisin vesipaasto kokemuksia, koska haluaisin kokeilla paastoa solujen senesenssin hidastamisen vuoksi. Siis kyseessä ei ole laihdutus, vaan tarkoitus pitää pieni paasto, jolloin solut saavat pitää jakaantumisessa taukoa ja niiden toiminta toivottavasti paranee. Eli senesenssi hidastuu. Valmiitakin paastopaketteja olisi olemassa, mutta itse koen vesipaaston järkevimmäksi vaihtoehdoksi, muutoin syöminen houkuttaa liikaa.
Toki pätkäpaastolla tai muulla voisi päästä samaan lopputulokseen, mutta olen siihen liian mukavuudenhaluinen. Olen syönyt lähes puolivuosisataa useita kertoja päivässä. Muinainen ihminen joutui olosuhteiden pakosta paastoamaan ravinnon loputtua. Nyt haluan pitää tällaisen luonnollisen paaston.
Onko viiden päivän vesipaasto edes mahdollinen ilman häiritsevän haittaavia oireita? Olen tarkoituksella jättänyt paaston vuoden loppupuolelle, jolloin voin olla rauhassa kotona, ja voin elää jaksamisen mukaan. Jos homma sujuu, koetan tehdä siitä vuosittaisen rutiinin.
Vesipaasto 5 pv?
Anonyymi
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337