Sipulimarketin kaikki tiedostot ovat poliisin hallussa. Jos ostit tai teit siellä jotain laitonta, poliisi ottaa lähiaikoina yhteyttä.
Tutkittavaa on todella paljon, että viimeisillä saattaa kestää, mutta yhteydenotto on 100%:n varmaa.
Rauhaisaa joulun odotusta ja hyvää uutta vuotta! 😇 😈
https://www.is.fi/digitoday/art-2000007676216.html
Ostitko Sipulimarketista huumeita? Jäit juuri kiinni!
9
337
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä taisit narahtaa, en minä joka ostan vain laillisia siemeniä. Meneppäs nyt koppiisi siitä häpeämään huonoa provoasi!
- Anonyymi
mutta , mutta 16-vuotiaan lapualaispojan Rasmus Takaluoman murha on vielä selvittämättä. Aloitetaan sieltä ensin. Asiat arvojärjestykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta , mutta 16-vuotiaan lapualaispojan Rasmus Takaluoman murha on vielä selvittämättä. Aloitetaan sieltä ensin. Asiat arvojärjestykseen.
Oliko se huumekoijari? Ne mökkibileet ja nuori tyttölapsi, toipuiko se?
- Anonyymi
Ritavuorella kävi poliisit ratsaamassa yhden koti kasvattajan kukat
- Anonyymi
Siemenet sipulista ja tilaat samalla poliisin laaduntarkkailijaksi
- Anonyymi
Joko on päässyt linnasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko on päässyt linnasta?
Ilkka-Pohjalaisessa on tänään pitkä juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilkka-Pohjalaisessa on tänään pitkä juttu.
Mä en vieläkään tiedä missä se talo on..
- Anonyymi
Ostin Alkosta viinaa ja huumasin itseni. Nousuhumalassa velatkin tuntuivat saatavilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833