Vieroitusoireet eivät vieroitusoireita?

Anonyymi

Tietääkö kukaan tapausta, missä psykiatri tai muu lääkäri on suoraan myöntänyt mielialalääkkeestä vieroittautujan kärsivän vieroitusoireista, EIKÄ sairauden uusiutumisesta/muusta mielisairaudesta?

Onko esim. epäonnistuneen mielialalääkkeestä vieroittautumisen aiheuttamat oireet aina kuitattu automaattisesti toistuvaksi/uudeksi mielialahäiriöksi, kuten käytäntönä tuntuu olevan?

t. "vaikeasti masentunut" OCD-obsessoija

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

no eivät tietenkään tunnusta tai myönnä mitään koska ovat huijareita jotka saava rahaa lääkkeistä joita määräävät ´´sairaille´´. lääkeyhtiöiden kanssa yhteistyössä katsos. kannattaa aina nauhoittaa kaikki käynnit lääkäreiden luona.

• Anonyymi

Niin sen täytyy olla että lääkäreiden keskuudessa vallitsee omertan laki, mitä mielialalääkkeiden sivu- ja haittavaikutuksiin sekä vieroitusoireisiin tulee. Kaikki selitetään parhain päin. Aina.
        Vieroitusoireita ei ole, vaan lääkkeen lopettanut sekoaa muusta syystä.

Psykiatria on saatanasta.

t. AP

• Anonyymi

Oonko minä nyt tässäki asiassa joku kummajainen, mutta ihan kyllä lekurin kanssa käytiin läpi vierotusoireita. No okei totuuden nimissä vähän jälkikäteen, että miten ne kestin, mutta eipä siihen muuta voinu todeta että vierotusoireet on vierotusoireita.

Ja nyt siis puhuttiin masennuksen hoidosta. Kokonaisuutena en siltikkään kovin kaksista arvosanaa hoidolleni antaisi, mutta ehkä se on jo sitten kokonaan toisen valituksen aihe.

• Anonyymi

Hienoa että kohdallesi osui fiksu lääkäri. Kauanko kerkesit lääkettä käyttämään?

Itse käytin paroksetiinia 20 vuotta. Tuona aikana kehoni serotoniinin takaisinotto oli estetty ja sen seurauksena vähenivät kehon oma serotoniinin tuotanto sekä serotoniinia vastaanottavien reseptoreiden määrä.
        Tähän perustuu, että mitä pidempään SSRI-lääke on ollut käytössä, sitä hitaammin se tulisi lopettaa.

Tässä asiassa minun ei olisi pitänyt luottaa työterveyden yleislääkäriin, vaan etsiä tuekseni oikeasti asiaa tunteva taho. Oma vika.

t. AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että kohdallesi osui fiksu lääkäri. Kauanko kerkesit lääkettä käyttämään?

Itse käytin paroksetiinia 20 vuotta. Tuona aikana kehoni serotoniinin takaisinotto oli estetty ja sen seurauksena vähenivät kehon oma serotoniinin tuotanto sekä serotoniinia vastaanottavien reseptoreiden määrä.
        Tähän perustuu, että mitä pidempään SSRI-lääke on ollut käytössä, sitä hitaammin se tulisi lopettaa.

Tässä asiassa minun ei olisi pitänyt luottaa työterveyden yleislääkäriin, vaan etsiä tuekseni oikeasti asiaa tunteva taho. Oma vika.

t. AP

Ennemmin luotan näissä asioissa jatkossa Madinfinlandiin ja Surviving antidepressants -foorumiin, kuin suomalaisiin lääkäreihin.

t. AP

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      95
      3313
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3063
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1883
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1882
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      32
      1809
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1721
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1409
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1329
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    Aihe