Tietääkö kukaan tapausta, missä psykiatri tai muu lääkäri on suoraan myöntänyt mielialalääkkeestä vieroittautujan kärsivän vieroitusoireista, EIKÄ sairauden uusiutumisesta/muusta mielisairaudesta?
Onko esim. epäonnistuneen mielialalääkkeestä vieroittautumisen aiheuttamat oireet aina kuitattu automaattisesti toistuvaksi/uudeksi mielialahäiriöksi, kuten käytäntönä tuntuu olevan?
t. "vaikeasti masentunut" OCD-obsessoija
Vieroitusoireet eivät vieroitusoireita?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
no eivät tietenkään tunnusta tai myönnä mitään koska ovat huijareita jotka saava rahaa lääkkeistä joita määräävät ´´sairaille´´. lääkeyhtiöiden kanssa yhteistyössä katsos. kannattaa aina nauhoittaa kaikki käynnit lääkäreiden luona.
- Anonyymi
Niin sen täytyy olla että lääkäreiden keskuudessa vallitsee omertan laki, mitä mielialalääkkeiden sivu- ja haittavaikutuksiin sekä vieroitusoireisiin tulee. Kaikki selitetään parhain päin. Aina.
Vieroitusoireita ei ole, vaan lääkkeen lopettanut sekoaa muusta syystä.
Psykiatria on saatanasta.
t. AP
- Anonyymi
Oonko minä nyt tässäki asiassa joku kummajainen, mutta ihan kyllä lekurin kanssa käytiin läpi vierotusoireita. No okei totuuden nimissä vähän jälkikäteen, että miten ne kestin, mutta eipä siihen muuta voinu todeta että vierotusoireet on vierotusoireita.
Ja nyt siis puhuttiin masennuksen hoidosta. Kokonaisuutena en siltikkään kovin kaksista arvosanaa hoidolleni antaisi, mutta ehkä se on jo sitten kokonaan toisen valituksen aihe.- Anonyymi
Hienoa että kohdallesi osui fiksu lääkäri. Kauanko kerkesit lääkettä käyttämään?
Itse käytin paroksetiinia 20 vuotta. Tuona aikana kehoni serotoniinin takaisinotto oli estetty ja sen seurauksena vähenivät kehon oma serotoniinin tuotanto sekä serotoniinia vastaanottavien reseptoreiden määrä.
Tähän perustuu, että mitä pidempään SSRI-lääke on ollut käytössä, sitä hitaammin se tulisi lopettaa.
Tässä asiassa minun ei olisi pitänyt luottaa työterveyden yleislääkäriin, vaan etsiä tuekseni oikeasti asiaa tunteva taho. Oma vika.
t. AP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että kohdallesi osui fiksu lääkäri. Kauanko kerkesit lääkettä käyttämään?
Itse käytin paroksetiinia 20 vuotta. Tuona aikana kehoni serotoniinin takaisinotto oli estetty ja sen seurauksena vähenivät kehon oma serotoniinin tuotanto sekä serotoniinia vastaanottavien reseptoreiden määrä.
Tähän perustuu, että mitä pidempään SSRI-lääke on ollut käytössä, sitä hitaammin se tulisi lopettaa.
Tässä asiassa minun ei olisi pitänyt luottaa työterveyden yleislääkäriin, vaan etsiä tuekseni oikeasti asiaa tunteva taho. Oma vika.
t. APEnnemmin luotan näissä asioissa jatkossa Madinfinlandiin ja Surviving antidepressants -foorumiin, kuin suomalaisiin lääkäreihin.
t. AP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327