Waltsu itse kertoo avoimesta somettavansa 24/7 ja seurailevansa viranomaisten tekemisiä. Hänen Twitterissä ei ole mitään muuta kuin päivityksiä siitä minkä kirjan hän ottaa lukuun, missä kissanristijäisissä hän on ollut "kunniavieraana" ja missä huoltoasemalla on syönyt ollessaan kuskina jollekin hampparille. Tämäkö on nyt sitä VIP -henkilön elämää?
No ehkä on pysynyt pois rikolliselta polulta isäntänsä kuoltua, ellei poika ole ottanut alistaakseen.
Waltsun elämä
5
1369
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän Sami lyö tahtia kuten isänsä...? Waltterin pitäisi miehistyä, laihduttaa ja mennä vaikka töihin. Mitään näistä kolmesta ei tule koskaan tapahtumaan. Surullinen case.
- Anonyymi
No jos on tuomittu useasti tahdonvastaiseen hoitoon niin ei varmaankaan.
Sami taitaa olla ottanut Olavin aseman.
- Anonyymi
Waltsulla on varmaan ollut pikkuisen tyhmä ja kusetettu olo seurattuaan Olavia koko elämänsä ajan. Miettikääpä mitä ajan haaskausta tehdä juoksupojan töitä jollekin Haritun pultsarille. Minkälaiset harhat pitää olla, että saa itselleen uskoteltua, että on saanut jotain aikaiseksi ja ettei ole tuhlannut käytännössä katsoen elämänsä parhaita vuosia. Olavihan piti Waltsua ihan täysin vitsinä ja pilkkasi Waltsua minkä kerkisi viskin juomiseltaan ja väärennöksiltään.
- Anonyymi
Waltteri on luottotiedoton ja useista rikoksista tuomittu taparikollinen. Ehkä roskasakissa, jossa hän liikkuu sitä pidetään jonkinlaisena meriittinä.
Onneksi en itse kuulu niihin piireihin. - Anonyymi
Onko Waltteri/Tero laihis edennyt, vai onko lihis maistunut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937