https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007678166.html
Trumpin kanttaja PS:et. joko alkaa häviö olla totta????
Joko loppu häämäöttää???
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt se on korkeimmanoikeuden syy kun Trumppi häviää vaalit.
- Anonyymi
Tai sit jumala ei auttanut!
- Anonyymi
Eipä nuolaista ennenkuin tipahtaa: Kyllä siellä USA:kin kylähulluja riittää vaikka aseelliseen kapinaan asti.... ja meidän kouhot seuraa perässä.
- Anonyymi
Halla-aho on sivari eli luutakomppanian reserviläinen.
- Anonyymi
Olen persu. Trump on voittaja!
Trump voittaa vielä. USAn ylimmistä ylin oikeus osoittaa vaalivilpin ja vapahtajamme Trump jatkaa residenttinä - Anonyymi
Ateistit, te ette tajua, että tämä on Jumalan suurta suunnitelmaa. Trump voimaannutetaan ja hän tulee entistä voimakkaampana.
- Anonyymi
Pelsepup ja Ilmestyskirjan peto, sitäkö Persut nyt pyytää avuksi?
Thrump ei ole mikään mies vaan surkea vätys, joka ei hyväksy tappiotaan. Aivan kuin kolmevuotiaana kiukkukohtaus.
Aivan kuin Persut nyt, heittäytyvät selälleen huutamaan kun "äiti ei osta karkkia."
Aina löytyy hulluja joita voi käyttää omiin tarkoituksiin!
- Anonyymi
Tänään naulataa viimeinen naula Trumpin vaaliarkkuun jossa on vähemmän ääniä kun vaalit voittaneella Joe Bidenilla.
- Anonyymi
Outoa sakkia ovat persut löytäneet ulkomailta
Outoa sakkia antipersuaktivistit. Turhia avauksia, joiden ainoa tarkoitus on mölistä.
- Anonyymi
Tämänkin kommentin aikana olisit ehtinyt syödä banaanin. Mutta käytit mölinään senkin ajan....
Anonyymi kirjoitti:
Tämänkin kommentin aikana olisit ehtinyt syödä banaanin. Mutta käytit mölinään senkin ajan....
Älä tyrkytä tapojasi minulle.
PS: banaanin syönti ja kommentin kirjoitus ei ole toisiltaan pois.- Anonyymi
OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:
Älä tyrkytä tapojasi minulle.
PS: banaanin syönti ja kommentin kirjoitus ei ole toisiltaan pois.Nimimerkin vanhemmat ilmeisesti sanoivat lapselleen usein: ”ota banaani ja rauhotu”. Adhd-tekstien perusteella arvioituna varmaan aiheesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimimerkin vanhemmat ilmeisesti sanoivat lapselleen usein: ”ota banaani ja rauhotu”. Adhd-tekstien perusteella arvioituna varmaan aiheesta.
Jos lie jossain koulun kulmilla norkoillut ja siitä jäi päälle?
Anonyymi kirjoitti:
Nimimerkin vanhemmat ilmeisesti sanoivat lapselleen usein: ”ota banaani ja rauhotu”. Adhd-tekstien perusteella arvioituna varmaan aiheesta.
No niin nyt saatiin jo vanhemmat mukaan. Mitä seuraavaksi? Palataanko mt-diagnooseihin?
KeKxD
- Anonyymi
Loppuiko Herra Sebaotilta heinäsirkat, ja siksi Trump?
- Anonyymi
Ameriikas on kaikki pakolaisia, inkkarit ovat saapuneet kumiveneellä!
- Anonyymi
Nyt se on selvä, että valkoiseen taloon vaihtuu isäntä.
Kyllä se nyt persuja kyrsii kun oikus ja rehellisyys voitti. Mutta montko valitsija miestä vielä kuoleen kun on äänestänyt väärää henkilöä EIKÄ TRUMPPIA. - Anonyymi
Joko aletaan juhliin Trumpin häviötä????:
Minä olen siihen valmis - Anonyymi
Olen kyllä persujen kannattaja. Mutta en ole Trumpin kannattaja. Kannattaisikohan olla vähän tarkempi et mitä kirjoittaa.
- Anonyymi
Valehtelet. Mitä eroa siinä muka on? Persupuolue on trumpin kannattaja, joten persujen kannattajana sinäkin olet. Hävettääkö asia kun kiellät?
- Anonyymi
Kyllä piti ryyppy ottaa kun pelle jättää tehtävät.
Mutta joko nyt uskome että valta vaihtuu USA:sa?. Kyllä minä ainakin nyt uskon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.33312085Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4203418Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951868- 891646
- 831633
- 941132
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411101Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73937Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21933Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e253907