tewlevisiolle ojelmien tallentamiseen, toimivatko hyvin, voiko useampaa kanavaa tallentaa yhtäaikaa, ajastintomininto?
ulkoiset kovalevyt
12
73
Vastaukset
- Anonyymi
Television ominaisuuksista riippuen, yleensä ei voi tallentaa kuin sitä kanavaa, jota katselee. Ajastus kyllä onnistuu, kunhan telkkari on auki ja viritetty kys. kanavalle. Eli aika kökköä.
- Anonyymi
Ainakin oma telsuni tallentaa ajastuksia myös ollessaan suljettuna tai vaikka tv:n sulkisi kesken tallennuksen. Mutta omituista on tosiaan että edes saman kanavanipun muita kanavia ei pysty katsomaan tallentaessa. Jopa kymmenvuotias digiboxini (tosin kahdella virittimellä) pystyy tallentamaan kahta kanavaa ja lisäksi voi katsoa mitä tahansa muuta kanavaa tallennettavien nipuista.
- Anonyymi
Mulla on 128 gikan usb tikku ja hyvin toimii. Pitää olla tuplavirittimet että voi mulkoilla muita kanavia kun tallentaa.
- Anonyymi
Hanki mieluummin erillinen tallentava digiboksi. Voit tallentaa kahta, jopa useampaa kanavaa yhtäaikaa. EIkä television tarvitse olla "päällä".
- Anonyymi
Mun telkkarilla voi tallentaa ja katsoa 2 eri kanavaa. Eikä tv tarvitse olla käynnissä kun tallentaa. Voi myös tallentaa sat kanavilta. Tallentimena on 256Gt SSD levy.
- Anonyymi
Mistä niitä saa?
- Anonyymi
Useimmiten nuo on aika käyttökelvottomia. Riittää juuri siihen, jos haluaa ohjelman katsoa myöhemmin. Mutta pihalle ohjelmia sieltä ei saa kyllä. Siksi itse olen päätynyt siihen, että käytän erillistä Enigma2-digiboksia, joka tallentaa kaiken salaus purettuna joten niitä voi sitten jatkokäsitellä tarpeen mukaan.
- Anonyymi
Tuosta kommentista peukku pystyyn sinulle, olen samaa mieltä kanssasi. Peukuttaisin oikeastikin jos se olisi sallittu anonyymeille keskustelijoille.
- Anonyymi
Olen päätynyt käyttämään Topfieldin digiboxia. CRC-1400 ja 1410.
Loistavia ominaisuuksia ja 4 kanavan samanaikainen tallennus.
Tikku televisio on yhtä tyhjän kanssa.- Anonyymi
Eihän sellaisia enää valmisteta!
- Anonyymi
Ainakin Panasonicilla on kahdella virittimellä ja toimii hyvin, mutta kolme viritintä olisi parempi. Nokialla ainoana on nyt kolmen virittimen TV:t, ostaisin heti ellei entinen olisi vielä melko uusi. Ovat edullisiakin.
https://nokia.streamview.com/en/Products/Smart-TVs/
Olin lukevinani että olisi tulossa myös Verkkokauppa.comiin, mutta ei ainakaan sivulla löydy mitään. Taisi tarkoittaa tuota verkkokkauppaa.- Anonyymi
Eivät kylläkään ole Nokian valmistamia, myynyt vaan merkin käyttöön, mutta laatutuotteita ilmeisesti. Harva merkki itse paljon mitään valmistaakaan, kokoonpanevat vaan muiden tekemistä osista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717