Hei kaikkille, olen asunut Suomessa 2 vuotta, nyt haluan käyttää Tretinoiinia estämään ihon ikääntymistä. Tämä on tuote, jota olen käyttänyt kotimaassani pitkään, ja minusta tuntuu siitä hyvin. Kun tulin Suomeen, en voinut ostaa sitä, mutta jos tilasin sen Amazonilta, ebay, ... siinä sanottiin, että tämän tuotteen lähettäminen Suomeen on kielletty :( Nyt Kuinka voin ostaa Tretinoin-tuotteita nyt?
Ostaa Tretinoin
Anonyymi
1
1120
Vastaukset
- Anonyymi
Jos niitä ei voi tilata Suomeen, et voi niitä laillisesti tilata. Voit toki yrittää tilata jotain toista kautta, joka ei ole yhtä tarkka sääntöjen kanssa. On toki riski, että tuote jää tulliin.
Suomessakin saa ostaa retinoleja, mutta ovat varmasti miedompia, kuin mitä olet käyttänyt, joten samaa vaikutusta niillä ei saa.
Kannattaa varata aika ihotautilääkärille. Ihotautilääkärillä on lupa kirjoittaa resepti voimakkaammista A-vitamiinia tai sen esiasteita sisältävistä tuotteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299