Yhteisillä verovaroilla painettua "lehteänne" jaatte postilaatikoihin vaikkei ne kiinnosta tippaakaan.
Turhaa saastetta.
Ei kiitos-persut
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No miksi sä osallistut poliittiseen kekusteluun sitten jos sua ei kiinnosta. Sun teot ja sanat ovat ristiriidassa. Oot varmaan Vihervasuri
- Anonyymi
Oikea politiikka kiinnostaa, vaan persujen käsityölehdet eivät kiinnosta, onanoikaa niiden avulla ihan vaan keskenänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea politiikka kiinnostaa, vaan persujen käsityölehdet eivät kiinnosta, onanoikaa niiden avulla ihan vaan keskenänne.
Joo, tuohan kuullostaa tosi kypsältä. Selvä tapaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentista päätellen et taida olla edes tarpeeksi vanha äänestämään
- Anonyymi
Onneksi On PerusSuomalaiset Jakamassa Oikeaa Tietoa Kansalle, Kansaa Kiinnostaa Ja Kansa Kannattaa PerusSuomalaisia
- Anonyymi
Kyllä Perus On Paras, Kyllä Kansa Tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tuohan kuullostaa tosi kypsältä. Selvä tapaus
Eu tukimiljardit etelänpankeille siitä muka hyötyvät suomalaiset, sama kuin antakaa minulle 10000 niin annan 5000 takaisin, kyllä tyhmää viedään kuin pässiä narussa, hallitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sitten minulla, kun ei kiinnosta Vasemmiston valelehdet ? ja kuitenkin postilaatikoon sellaisia tunkevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sitten minulla, kun ei kiinnosta Vasemmiston valelehdet ? ja kuitenkin postilaatikoon sellaisia tunkevat.
Kannattaa laittaa postilaatikkoon tarra jossa lukee että ei punavihreätä materiaalia tänne.
- Anonyymi
Olet varmaan pesunkestävä pERSU (älä lue mersu).
- Anonyymi
Joo kyllä persujen mainoslehden tie on suoraan postilaatikosta -jäteastiaan,ilman lehdykän avaustakaan,
- Anonyymi
Miksi sä meille kerrot? Luuletko että joku välittää sun mielipiteistä? Kuka sä luulet olevas?
- Anonyymi
Persuissa on niin monta mielipdettä,kuin on henkilöäkin.
- Anonyymi
Persut on vapaita kansalaisia
- Anonyymi
Oikeaa ja rehellistä tietoa on nykyään vihervasemmiston hallitsemien valemedioiden takia todella vaikea saada.
Kiitos perusuomalaisille lehdestä jo etukäteen, vielä en ole lehteä saanut !- Anonyymi
Säästä edes yksi lehti itselles,kun jaat persu saastaa meille,jotka emme sitä todellakaan kaipaa.
- Anonyymi
Kuten kaikki puolueiden lehdykät, jotka ovat verovaroilla panettuja, olleet aina.
- Anonyymi
Oletko kuullut sellaisesta kuin demokratia ?
Nuo lehdykät, myös Perussuomalaisten, ovat osa sitä.- Anonyymi
Vihervasurihan tunnetusti vastustaa demokratiaa ja oikeusvaltiota kuten Haaviston tapauksessa selvisi
- Anonyymi
Juu, kannattaa lukea jatkosssakin vain ihquja suvakkilehtiä, ikävistä tosiasioista voi tulla paha mieli.
- Anonyymi
Kiva tulla kotiin kun jonkun persun lärvi tuijottaa eteisen lattialta. Poliittisesta mainonnasta tulisi voida kieltäytyä. Ainakin persujen.
- Anonyymi
Minä en ole vielä perussuomalaiset puolueen jäsen ja haluaisin saada perussuomalainen lehden ja mieluummin kaksikin nyt kuntavaalien alla kotiini. Voisin lehden luettuani antaa lehden pimeydessä eläville luettavaksi esimerkiksi kommareille.
- Anonyymi
Mistä sinä sitten tietäisit, mistä päivittäin palstalla itkisit ?
- Anonyymi
Empä ole kyseistä julkaisua saanut ja toivottavasti en saakkaan,ei kiinosta persujen ns.''arvot'' tipakkaan.Olen normaali järjellä varustettu suomen kansalainen öyhötys ja rasismi ei itseeni vetoa lainkaan,HYI!
- Anonyymi
Minua kiinnostaa Suomen paras puolue perussuomalaiset. En ole viikkoon käynyt postilaatikolla. On se perussuomalainen lehti voinut tullakin. Käyn lähipäivinä kaupassa ja samalla postilaatikolla. Mukava lukea sitten. Kerran olen kirjastossa lukenut perussuomalainen lehteä . Olen usein ajatellut että lehti joka kotiin erikoisesti vaalien alla kun hetikään kaikki ei lue Suomen Uutiset verkkolehteä.
Politiikkaa kansallisen edun puolesta.
Kiitos, Perussuomalaiset <3- Anonyymi
Persulehdet sisältävät jo uutena valmiiksi niin paljon paskaa, ettei niistä ole edes uusiovessapaperin raaka-aineeksi.
- Anonyymi
Persujen Öyhötys-Sanomien ilmainen jako on persulaista aluetukea, eli huusipaperia tässä vain tarjotaa koronan kurittamalle kansalle.
- Anonyymi
Pitääkö paikkansa tieto, että Perussuomalainen on painettu uusiokierrätetylle wc-paperille?
Mitäpä tuumivat tästä kohu-uutisesta Käpykaartilainen, Mao-Mika tai King Kongin Roll-on? - Anonyymi
Painettu paskapaperille,että sillä voi pyyhkiä perseensä,myöskin pesut saa käyttää.
Ompas taas vasemmalla kompuroivat isot lapset villillä tuulella. Karkkipäivän sokerihumala?
- Anonyymi
Kirjoittakaa persut vielä viite,että lehtenne sponsori on EU.
Eiks siellä toimi teidän kirjeenvaihtajanne Hakkarinen ruinaamassa rahaa persaukisille. - Anonyymi
Muistakaa ottaa persut päivän lääkeannos,että siedätte kritiikkiä.
- Anonyymi
Hyvät kansalaiset, med börjare ! Voisitteko tosiaankin heittää nuo teille tuputetut persulehdykät roskikseen, sillä ei ole kiva jos niitä lojuu pitkin katuja ja pientareita pilaamassa ympäristön viihtyisyyttä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.35813790Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1002101- 931779
- 831683
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451251- 971200
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2771055Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi281014Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211003Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73977