https://kouvolansanomat.fi/uutiset/lahella/e756c0d2-16df-42b6-ad70-5449b07d0718
Saa nähdä ajetaanko kisa ensi kesänä? Lippuja ei kyllä ainakaan vielä uskalla ostella.
Moto GP kisan liput myyntiin
8
104
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän halukkailla ole liput jo ostettu vuosi sitten. Saa nähdä vieläkö kelpaa vai tuleeko kisoja edes.
- Anonyymi
Mitähän lippuja siellä olis myynnissä Suomen lipun lisäksi?
- Anonyymi
"Mitähän lippuja siellä olis myynnissä Suomen lipun lisäksi?"
Siinä sinulla pohdittavaa?Jotenkin paistaa että joku sinua harmittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mitähän lippuja siellä olis myynnissä Suomen lipun lisäksi?"
Siinä sinulla pohdittavaa?Jotenkin paistaa että joku sinua harmittaa."Jotenkin paistaa"
Mitä paistelet, vai silakoita? Aurinko ei sinne ainakaan paista, harmittaako? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jotenkin paistaa"
Mitä paistelet, vai silakoita? Aurinko ei sinne ainakaan paista, harmittaako?Et varmaan huomaa, että olet aika lapsellinen. Kirjoita vaikka joulupukille. (oon itse jo kirjoittanut)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaan huomaa, että olet aika lapsellinen. Kirjoita vaikka joulupukille. (oon itse jo kirjoittanut)
Pyysitkö lippuja, minä en ainakaan pyydä?
- Anonyymi
10 000 lippua myyty koko viikonlopulle. Onko enemmän kuin vuosi sitten. Viime vuoden liput kelpaa varmaankin?
- Anonyymi
Monttu mettittyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491