Tänä aamuna löytynyt Euran urheilukentältä euralaisnuoren ruumis?
Urheilukentältä ruumis?
13
3997
Vastaukset
- Anonyymi
Surullinen uutinen kyllä. Osanotto omaisille.❤
- Anonyymi
Hän oli tuttavani, muutaman kerran jutellut hänen kanssaan.
- Anonyymi
Hän oli paras kaverini. En ole kyllä ikinä nähny mutta feisbuukissa nääs paras kaveri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli paras kaverini. En ole kyllä ikinä nähny mutta feisbuukissa nääs paras kaveri.
Miksi vainajalla oli puukko selässä?
- Anonyymi
Pitääkö tässä kohtaa aloittaa keskustelu kiusaamisesta ja sen seurauksista, ettei näitä tulisi lisää
- Anonyymi
Juu kisaamisesta olis korkee aika alkaa puhumaan ja myös tekemään,
niin hulluks on mennyt koko homma. - Anonyymi
Oliko hän koulukiusattu? Jos näin, olen tästä vieläkin surullisempi, vaikka en häntä tuntenutkaan.
Olen kuitenkin itse ollut aikoinaan koulukiusattu ja se meni jopa niin pitkälle, että eräs kiusaajista yritti johdatella ajatuksiani itsemurhan suuntaan. Onneksi olin siinä kohden vahva, vaikka muuten se jätti pitkät jäljet, mistä toipuminen vei vuosia aikaa. Olin koulukiusattu koko yläasteen ajan, sekä henkisesti, että fyysisesti ja olen nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko hän koulukiusattu? Jos näin, olen tästä vieläkin surullisempi, vaikka en häntä tuntenutkaan.
Olen kuitenkin itse ollut aikoinaan koulukiusattu ja se meni jopa niin pitkälle, että eräs kiusaajista yritti johdatella ajatuksiani itsemurhan suuntaan. Onneksi olin siinä kohden vahva, vaikka muuten se jätti pitkät jäljet, mistä toipuminen vei vuosia aikaa. Olin koulukiusattu koko yläasteen ajan, sekä henkisesti, että fyysisesti ja olen nainen.Vieläkö kiusaajat hengittävät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuitenkin itse ollut aikoinaan koulukiusattu ja se meni jopa niin pitkälle, että eräs kiusaajista yritti johdatella ajatuksiani itsemurhan suuntaan. Onneksi olin siinä kohden vahva, vaikka muuten se jätti pitkät jäljet, mistä toipuminen vei vuosia aikaa. Olin koulukiusattu koko yläasteen ajan, sekä henkisesti, että fyysisesti ja olen nainen.Jos oli niin kyllä sitten on menny liian pitkälle,
asioihin pitäs alkaa puutumaan kovemalla kädellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö kiusaajat hengittävät?
Toivon mukaan. Niistä ajoista jo aikaa ja silloin ei koulukiusaamiseen juurikaan puututtu. Näin aikuisena ymmärtää, että kiusaajillakin omanlaisensa kipukohdat ja joillakin taustalla eriasteisia traumoja, mutta kiusatun lapsen ja nuoren tehtävä ei ole ymmärtää kiusaajaansa. Se velvollisuus kuuluu aikuisille ja ennenkaikkea suojella ja turvata kiusattua. Siitä lähdetään.
Tässä tapauksessa en tiedä, mitä on oikeasti tapahtunut. Ylläolevista kommenteista sain vain kuvan, että tämä olisi saattanut olla mahdollista. Tiedä sitten, mikä totuus on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oli niin kyllä sitten on menny liian pitkälle,
asioihin pitäs alkaa puutumaan kovemalla kädellä.Miksi Eurassa ei toimi KiVaKoulu?
https://www.kivakoulu.fi
Koska demarit suosivat omia etujaan.
- Anonyymi
Ilkkujille voi vain toivoa suurempaa sydäntä sekä lisää aivosoluja
- Anonyymi
ei ne semmost ansaitse ees
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032