Minulla on diagnosoitu migreettinen päänsärky nyt tänä vuonna, varsin tuore sairaus siis. Vielä en osaa sanoa mikä kohtauksia aiheuttaa mutta ne ovat joskus niin voimakkaita että joudun sairaalaan osastolle niitä hoidattamaan. Usein kuitenkin kotona pimeä ja hiljaisuus auttavat. Ongelma on kuitenkin, että asun kerrostalossa jossa naapuri kuuntelee tai soittaa hyvin äänekästä musiikkia. Yritin tästä sanoa heille, että se häiritsee minua ajoittain, vaikka tiedänkin että se kuulunee normaalin elämän ääniin. Eivät aio muuttaa käytöstään ja sain haukut päälleni. Kuitenkin tästä jopa 70 desibelin ylittävästä äänestä minulla oireet vain pahenevat. Kuuluu myös korvatulppien läpi. Enkä voi käyttää kuulokkeita tms. koska kipuillessa en siedä mitään puristavaa päässä.. Onko muita migreenistä kärsiviä jotka asuvat kerrostalossa tai samankaltaisia ongelmia?
Onko muita migreenistä kärsiviä jotka asuu kerrostalossa?
Anonyymi
2
108
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on koti rauhan häiritsemistä, eikö se riko taolyhtiön sääntöjäkin?
Heille pitää laittaa kolme kirjallista varoitusta. Jos ei mene kolmas varoitus perille, niin saavat häädön. Ota yhteyttä isäänöitsijään ja kysy apua. - Anonyymi
Asun kerrostalossa, mutta toivottavasti en loppuelämää. Ainakaan meluisassa sellaisessa. Naapurit soittaa musiikkia ja meluaa läpi viikon, mutta käytän kuulokkeita muutenkin niin se ei sinänsä paljoa häiritse. Nukkuessa käytän korvatulppia tai kuuntelen jotain rauhallista musiikkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717