Sitä ei tule. Muutin mieleni.
Jouluyllätys peruttu
18
<50
Vastaukset
Et siis räjäytäkkään mitään 😝. Tuuliviiri.
- Anonyymi
Ei paljon vaadi
- Anonyymi
No se ei ole yllätys.
- Anonyymi
Olet varmasti itse helpottunut, ettei sinun tarvitsekkaan vääntäytyä illusionäärisiin mittoihin ollaksesi haluttu.
- Anonyymi
Ja millähän tavalla tämä liittyy otsikkoon?? ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja millähän tavalla tämä liittyy otsikkoon?? ??
Voit miettiä sitä, niissä elämäsi konteksteissa, joihin kommenttini rusahtaa kuten kokoamattoman palapelin yksittäinen osa.
Miksi jouluyllätys peruuntui?
Mikä muutti mielen tuottaa yleistä iloa?
Oliko taka-ajatus?
Mikä muutti mielen omia henk.koht. tunteita peilaavan manööverin toteutumisesta?
Jouluyllätyksen peruuntuminen on itsessään yhtä merkityksellistä, kuin tahto siihen alunperinkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit miettiä sitä, niissä elämäsi konteksteissa, joihin kommenttini rusahtaa kuten kokoamattoman palapelin yksittäinen osa.
Miksi jouluyllätys peruuntui?
Mikä muutti mielen tuottaa yleistä iloa?
Oliko taka-ajatus?
Mikä muutti mielen omia henk.koht. tunteita peilaavan manööverin toteutumisesta?
Jouluyllätyksen peruuntuminen on itsessään yhtä merkityksellistä, kuin tahto siihen alunperinkin.Onkohan sulla jokin henkinen ongelma, se mietityttää? Tuli ainoana mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan sulla jokin henkinen ongelma, se mietityttää? Tuli ainoana mieleen.
Pahalla tuulella ja väsynyt?
Aika yleistä joulun aikaan. Sitten tulee riitaa ja pettymystä, varsinainen klassikko.
Ei siis ollut mitenkään tarkoitus loukata, käsitit vähän väärin.
Tarkoitin puhtaasti, että ei tarvitse yrittää niin kovasti ollakseen muille tai jollekkin yleensä mieleen.
Jos haluat purkaa nyt pahaa mieltä minuun, se sopii, anna tulla vaan. Olen tässä ottanut iisisti ja varsin kevyin mielin. Voin kuunnella.
Ei ole henkistä ongelmaa juuri nyt itsellä, ihan ok. Joskus kyllä, muttei nyt. - Anonyymi
Sä ootkin niin haluttava
- Anonyymi
Mitä? Mä olin jo valmistautunut ja kaikkee.
-flowersreally-- Anonyymi
No niinhän minä itsekin.
Jouluyllätys ois mukava yllätys
- Anonyymi
Väsyin. Ehkä tulee joku tuurari, ja tekee yllätyksen.
- Anonyymi
Meinasitko tulla pukkina vai tonttuna?
- Anonyymi
Sekä että ja muori mukaan myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun tarvitse tehdä.
Teen julki-itsarin palstalla kohta, kyllä se sun tonttuilusi päihittää ja tuuraa.
Jeesuskin tiesi mitä teki, julki-itsari on aina näyttävä loppu joka nostattaa tunteita ja jää mieliin.
Ei siinä sun piirileikkisi ketään kiinnosta enään👎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta eikö tuollainen yllätys ole toteuttamisen arvoinen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.1898002Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2931985- 701328
- 741271
- 611232
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei681231Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81159Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti511135Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa931122- 361056