MASKIT NAAMALLE

Anonyymi

Laittakaa hyvät immeiset ne maskit kun asioitte kaupassa. Näin paikallisen lääkärin Lidlissä ilman maskia. Pitäis olla esimerkkinä muille.

12

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja itse THL:n ylilääkäri on sanonut jotta se maski on vihonviimeinen pöpö pesä... Itse en käytä enkä tule käyttämään sellasta turhaketta..
      Ei siellä kaupassa kukaan sun naamaan kiinni tule..

• Anonyymi

.Saarijärven terveysaseman eräs maankuulu lääkäri marssii käytävillä ilman maskia muut lääkärit eivät . Ei ainakaan näytä esimerkkiä hän.

• Anonyymi

Onko mainitsemallasi lääkärillä pitkä ketunhäntätukka niskassa ja jonka voi usein nähdä ajelemassa kaupungilla Skoda merkkisellä tupelolla?

• Anonyymi

Osuit oikeaan.

• Anonyymi

Kuinka niin kateellisia ? Mitä kadehtimista siinä jos joku ei ota koronaa tosissaan. Ei ole leikinlaskemista jos virus iskee. Mikä kumma se on kun pitää vääntää pelleilyksi joka ikisen aloittajan tekemä keskustelunaihe ? ? Sano se , joka sitä harrastat !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka niin kateellisia ? Mitä kadehtimista siinä jos joku ei ota koronaa tosissaan. Ei ole leikinlaskemista jos virus iskee. Mikä kumma se on kun pitää vääntää pelleilyksi joka ikisen aloittajan tekemä keskustelunaihe ? ? Sano se , joka sitä harrastat !

Sairastettu on eikä tuo tavis flunssaa pahempi ollut

• Anonyymi

Nyväskääpä niskatupsusta ja kysäskää, et missä maski ?

• Anonyymi

kÄVÄSIN sAARIJÄRVELLÄ tänää jouluhankinnoissa ,ja nyt oli MASKIEN KÄYTTÖ lisääntynyt huomattavasti niin nuorilla,kuin vanhemmilla, ikinä ei asioita saada täydelliseksi,mut paljon paremmaksi . Hyvä Saarijärvisetkin ! Itse käytän .

• Anonyymi

Lopettakaa jumankekka se toisten ihminen vahtiminen. Jokainen tekee niinkuin itse parhaaksi näkee. Kaikki eivät voi pitää maskia, ja se ei toisille kuulu pätkääkään se asia.

• Anonyymi

Juurikin näin mutta jostain se valituksen aihe pitää vääntää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin mutta jostain se valituksen aihe pitää vääntää

Kyllä
        Mutta esikuvana pitää olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä
        Mutta esikuvana pitää olla.

Edelleenkin se maski on vihonviimeinen pöpö pesä en todellakaan käytä..
        Ja sellanen jolla yhtään oireita pysyy pois ihmisten ilmoilta ei ole sen vaikeempaa..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe