Tapasin reilu parikymppisenä yökerhossa rehevän naisen. Tanssi lattialla nainen alkoi lämmetä, työnsi isot rintansa kiini mun rintaan ja pussaillu alkoi. Sitten oltiinkin jo naisen asunnolla. Olin jo sängyssä kun nainen vielä riisuili, isot oli rinnat eikä persekään pieni, nainen kyyristyi, otti kortsupaketistä yhden ja antoi mulle. Suuseksiä ei ollut mutta käsipeliä puolin ja toisin. Muistan vaan kun nainen asettui päälleni ja aloitti ratsastuksen, sänky notkui ja isot rinnat heilui kasvojeni yläpuolella. Puoli tuntii ja hommat ohi, sen jälkeen en halunnut isoa naista.
Olihan kokemus
Anonyymi
4
1410
Vastaukset
- Anonyymi
Sun tarinasta tuli huono olo 🤢
- Anonyymi
Isot munkit täytyy olla. Se on se tärkein asia
- Anonyymi
Totta, onistuu tissipanokin, kukas roiskeläppien välii haluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, onistuu tissipanokin, kukas roiskeläppien välii haluu.
No ei kukaan, kunhan on runsaat lollottimet
😏🏀🏀
Kanki pysyy kovana
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337