X118 tilauksessa

Anonyymi

Sellainen plugari tuli laitettua tilaukseen ja toimitus olisi ensi vuoden elokuussa. Aika pitkäksi on venähtänyt toimitusajat mutta mikäs tässä ajellessa siihen asti vanhahkolla autolla. Lähes kaikki mahdolliset herkut tuli ruksattua tilauskaavakkeeseen ja hintaakin tuli talvirengaspaketti mukaanlukien päälle 60000€. Onkos täällä muita jotka ovat tilanneet X118 mallia tai jo saaneet sellaisen käyttöön? Mahtava auto. Mukavasti antaa sähkö lisävoimaa . Vääntöä riittävästi, 450 Nm.

8

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hihihihiiii. Kyllähäm tällä palstalla haaveilu on sallittua. Hyvä että sinäkin olet tämän huomannut. Hehehehehrhh

• Anonyymi

Hyvä että naurattaa mutta kovalla työnteolla on rahat tulevaan autoon hankittu. Ei ole tarvinnut vielä ikinä olla päivääkään työttömänä. Hautaan en rahoja saa vietyä mukana. Lapselle on asunto hankkttu ja mukava se on nauttia elämästä ajelemalla hienolla autolla ja matkustella taas kun se tulee nahdolliseksi.
        X118

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että naurattaa mutta kovalla työnteolla on rahat tulevaan autoon hankittu. Ei ole tarvinnut vielä ikinä olla päivääkään työttömänä. Hautaan en rahoja saa vietyä mukana. Lapselle on asunto hankkttu ja mukava se on nauttia elämästä ajelemalla hienolla autolla ja matkustella taas kun se tulee nahdolliseksi.
        X118

Olisit saanut samalla hinnalla jo hyvin varustellun E sarjalaisen.

• Anonyymi

Koeajossa kumit sutivat vimmatusti, kun vähän puristaa!

• Anonyymi

Onneksi Provo etkä oikeestti tilannut ensivuonna tuo kun on jo museokamaa vanhoinne akkuineen

• Olen kyllä mersumies, mutta nämä mersut ovat mielestäni rumia - etenkin farkkuversio.
      Ovat toki kalliita, mutta entä sitten?
      Jokaisella saanee olla mielipiteensä.

• Anonyymi

Niin mäkin olen mersumies, enkä ymmärrä noiden coupe- tai farkkuperällä varustettujen A sarjalaisten, siis Cla:n ideaa ja järkevyyttä.

• Anonyymi

Hahahahshaaaa. X118 tilauksessa. Uskokoon ken haluaa. Hihihihiiiiii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2594
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe