Oisko vinkkaa mitään verkostomarkkinointiyritystä, jolle kävis koulutusraha kirjekuoressa ja paljon lupauksia että on mailman paras ja tässä ollaan koko mailman ydin ja ainoa vauhtoehto?
Juuri perintö tuli.
4
64
Vastaukset
- Anonyymi
OneCoin jos haluat käytettävyyttä. Kohta avataan 50000 kuppauspaikkaa ja taivas vain on rajana
- Anonyymi
Voi v..u, että on lapsellista porukkaa. Oikeen mahaan sattuu, kun niin paljon naurattaa nää vitsit... paitsi, että, ei enää ees naurata näin tyhmät jutut. *huoh, kuolen tylsyyteen* Joulun kunniaksi vois provotkin olla pikkusen parempia, mut tais pukki viedä loputkin lahjat siltä saralta.
- Anonyymi
Niin sua vaan potuttaa kun ei ehtinyt mukaan, konsertoiva MasterCard on kova sana, ja coinin arvo nousee nopeammin kuin BitCoin joka on luusareiden valuutta.
Se on Onecoin. Maailman nopeiten kasvava yritys. Käytettävyys ratkaisee. Kirahvi kulkee ja koirat haukkuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246