Foliohattu 2232

Anonyymi

Viestin sisältö lienee tämä:
Olen järkyttynyt ja vihainen kun tämä alienien galaktinen avaruusaema, järjesti mielenterveyteni romahtamisen. On se kumma kun koko elämä on ollut pelkkää valetta. On ollut kidutuksen tynkää ja muuta. Milloin universumi vastaa mun kysymykseen ja sanoo että tule tänne. Täällä olet rakastettu. Täällä sinusta välitetään, vaikka olisit miten outo hyvänsä. Ympärillä on vain puhdasta rakkautta. Se tosirakkaus joka on odottanut minua, tulee vastaan. Hän ottaa minua kädestä ja sulkee minut syleilyynsä. Me nauramme yhdessä herkeämättä. Meillä on hyvä olla toistemme kanssa, emmekä ole yksin. Meillä on perhekin. Tämä oli avunhuuto maailmankaikkeudelle.

3

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tsemppiä sinulle, voi olla, että rakkautta joutuu odottamaan. Toivon, että opit näkemään nen ihanat asiat sinussa itsessäsi, jotka tekevät sinusta sinun. Halaus sinulle!

• Anonyymi

Samat fiilikset, tsemppiä! Kyllä me vielä rakkaudessa onnistutaan!

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan tätä Tellus galaksia, eli maatamme joka on saatanan hallinnassa, synteineen, pyyteetöntä rakkautta saat ainoastaan Jumalalta ja Jeesukselta tällä planeetalla, pahimmat foliohatut on psykiatreja että heistä varotaan, he ovat jostain big fafma galksilta ja kauppaavat ihmisiä kauppatavarana hyvin väkivaltasella traumatisoivalla menetelmällä big fafma galksilleen ikuiseksi orjaksi,
      Ne big farma galagsi tabletit joita foliohatut kirjoittaa tekee sellasen kemiallisen epätasapainon, ettet tiiä onko yo tai päivä, ovat siis sellaisia huumeita että varotan bif farma foliohatuista, jotka liikkuu valakeessa takissa ja valehtelloot että heijän big farma galagsilla suatu koulutus panoo heijät näkemää näkymättömiä sisimpiä, toisilta,

Hyö pakkotuputtaa vainoharhasia totaali teorioita väkivalloin kuten karl Marx foliohatut ja vangihtoot jokaisen joka ei heidän itsensä tai em. Gurujen totaali Puoskari teorioita usko, koska marx ja Freud kadun galagsi foliohatut vangihtoot jokaisen joka ei ulkoista ajatteluaan suurille em. guruille, koska foliohatut uskoo että nuo gurut oli täydellisiä ajattelijoita, joten nuo foliohatut vangihtoot jokaisen joka uskaltaa kokeilla omilla aivoillkin ajattelua,

Erittäin vaarallisia nuo big farma foliohatut. Psykiatrit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3255
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1757
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1701
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1369
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe