Korjaamokäynnit väheni 100%
Olen erittäin helpottunut kun vaihdoin dacian polkupyörään
19
75
Vastaukset
- Anonyymi
Korjaamokäynnit, joo.
Polkupyörä on myös ilmastoystävällisempi, kuka niin tykkää ajatella.
Oma fyysinen kunto tulee olemaan myös parempi kun polkee pyörän polkimia auton kaasupolkimen sijasta.
Ja onhan polkupyörän pito huomattavasti halvempaa kuin auton.- Anonyymi
Halvempaa on, mutta ei ilmaista.
Renkaat, jarrupalat, kypärä, pumppu, ketjut, rattaat, polkimet, valot, akut, laturit, voiteluaineet jne jne
Sitten kun kiskaset fillarilla lipat ja murrat luita niin sitten se alkaa olla myös ikävää. Itselleni kävi noin kesäkuussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvempaa on, mutta ei ilmaista.
Renkaat, jarrupalat, kypärä, pumppu, ketjut, rattaat, polkimet, valot, akut, laturit, voiteluaineet jne jne
Sitten kun kiskaset fillarilla lipat ja murrat luita niin sitten se alkaa olla myös ikävää. Itselleni kävi noin kesäkuussa.Itsellä lähti SOKKA irti ja olen ollu sairaalassa useamman kuukauden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä lähti SOKKA irti ja olen ollu sairaalassa useamman kuukauden.
Tuo on kyllä paha kun lähtee sokka irti, hajoaa koko pyörä alta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kyllä paha kun lähtee sokka irti, hajoaa koko pyörä alta.
Ei saakeli älkää mainitko koko sokkaa. Järkyttäviä traumoja kouluajoilta.
- Anonyymi
Minulla on Dacia ja kaksi polkupyörää. Näin on hyvä.
- Anonyymi
Tämä on vapaa maa. Jos joku haluaa vaihtaa auton polkupyörään, siitä vaan. Eriasia uskooko tuota aloitusta kukaan.
- Anonyymi
Helpottuneen tunne vielä lisääntyy jos lahjoitat sen pyörän vielä hyväntekeväisyyteen. Sitten et tarvitse edes kettinkirasvaa
- Anonyymi
Datsia oli enemmän korjaamolla kuin ajossa.
- Anonyymi
Se on täydellinen auto koska PERTTI KOIVULA mörisi mainoksessa.
- Anonyymi
Kyllä on persaukisella vaikeaa.
- Anonyymi
Viestin aloittajan epätoivoinen selittelyntarve kun ulosotto mies vei olemattoman Dacian jota ei ollut varaa maksaa ja vain polkupyörä jäi jäljelle !!
- Anonyymi
Minä kyllä näkisin asian niin että Dacia pöllöillä on jatkuva epätoivoinen selittelyn tarven. Miehillä jylläää V6 tai V8 konepellin alla eikä mikään ranskalainen litran hyrskytin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä näkisin asian niin että Dacia pöllöillä on jatkuva epätoivoinen selittelyn tarven. Miehillä jylläää V6 tai V8 konepellin alla eikä mikään ranskalainen litran hyrskytin.
Kakaroiden mielikuvituksessa jyllää V8 pellin alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä näkisin asian niin::: Kommenttisi on todella kaukana todellisuuden tajusta !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei tarvitse mitään V8 jatketta, vaan ajaa ihan sillä millä haluaa.
Munattomien ja amispoikien pitää kehittää munaa jollain ulkoiselle ja "miehekkäällä" jutulla, noloa.
- Anonyymi
Jos poljet yhtä paljon kilsoja mitä ajoi autolla, niin kyllä sitä polkupyärääkin pitää korjata ja huoltaa.
Olihan taas hönöltä lapsellinen ja hölmö avaus. - Anonyymi
Ja kun näyttää olevan vielä sama henkilö monessa viestin avauksessa ja kehuu myös mopoautoja vielä laadukkaiksi niin päässä olisi ollut jo kauan aikaa lataustarvetta uusimmille faktoille. En kyllä viitsisi palloilla millään foorumilla noilla tietomäärillä mutta jotkut viitsivät . Onnellista uuttavuotta myös näille pula-ajan teknikoille !!
- Anonyymi
Daciaa on turha mollata. Kattokaa Wolkkarin korjausjuttuja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738