Minulla on kaksi naaras marsua. Jotka on asunut meillä noin kuukauden. Toinen marsu on alkanut käyttäytyä huonosti toista kohtaan.
Olen huomannut marsuillani myls isoa kokoeroa. Veikkaan että meille on myyty eri ikiäiset marsu toverit...
Ilkeä marsu on alkanut tökkiä toista marsua pois, sekä seurannut sitä oudolla tavalla.
Tarkistimme marsujen sukupuolen, kummatkin oli tyttöjä niinkuin sanottiinkin.
Minulla ei ole ollut ennen näitä matsuja yhtään kokemusta marsuista. Joten aloin lukea googlen syövereistä tietoa 'miksi marsuni on ilkeä toista kohtaan' en löytänyt mitään tähän liittyen.
Toivottavasti joku jolla on enemmän kokemusta marsuista osaisi kertoa mitä pitäisi tehdä.
Mitä teen?
Anonyymi
1
93
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaa liittyä siitä että toinen syö vaikka enemmän kuin toinen ja siksi kokoero on vähän suurempi. Jos teillä on nuoret marsut niin ne ovat aika villejä eikä tiedä oikein maailman menoja. niillä on vaikka ollut huono kasvattaja tai jotain. Tai sitten nämä ei vain ole vielä saanut suhdetta millä lähtisi eteenpäin. Itselläni siis on kaksi uros marsua😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856