Minulle tehtiin rintojen kohotus ja laitettiin pienet implantit noin 1,5vk sitten.
Minua neuvottiin että pienet haavateipit täytyy ottaa pois viimeistään kun 10 pvää on kulunut. Eikä niitä enään laitettaisi takaisin..
Olen lukenut palstaa ja vanhoja keskusteluja ja useimmissa neuvotaan käyttämään teippiä jotta arvet paranee paremmin eikä jäisi rumat arvet.
Auttakaa ja kertokaa kuinka teitä on neuvottu.
Pienet haavateipit rintojen kohotuksen jälkeen??
2
127
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalisti sanoisin että usko ammattilaisia keskustelupalstan sijaan,mutta niitä teippejä kuuluu pitää reilusti kauemmin. Sehän se idea on. Kun paranet alat myös liikkumaan enemmän ja teippi suojaa arven venymiseltä.
- Anonyymi
On tullut uudenlaisia ohjeita nykyisin. Esim faceliftissä ei pidetä kasvomaskia mutta jotkut sitä suosittelee. Tee niinkuin oma kirurgi sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022